کد خبر : 3793
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

بيمقدار : سال ۹۶ به روحانی رأی می‌دهم

بيمقدار : سال ۹۶ به روحانی رأی می‌دهم

بیمقدار گفت: پیروزی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شیرین‌ترین خاطره‌ام را رقم زد و خوشبختانه خاطره تلخی نداشتم. شهاب الدین بیمقدار در گفت‌وگويي در تشریح اقدامات مثبت دولت یازدهم، عنوان کرد: یکی از بهترین عملکردهای دولت این بود که به واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال وام واگذار کرد تا چرخه‌ی تولید با نیرویی تازه

بیمقدار گفت: پیروزی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شیرین‌ترین خاطره‌ام را رقم زد و خوشبختانه خاطره تلخی نداشتم.بيمقدار

شهاب الدین بیمقدار در گفت‌وگويي در تشریح اقدامات مثبت دولت یازدهم، عنوان کرد: یکی از بهترین عملکردهای دولت این بود که به واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال وام واگذار کرد تا چرخه‌ی تولید با نیرویی تازه به کار خود خود ادامه دهد، دومین اقدام بحث برجام بود که از اثرات مثبت آن فروش روزانه ۲٫۵ میلیون بشکه نفت بوده است.

وی با اشاره به خدمات دولت در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، ابراز داشت: در حوزه‌ی انتخابیه‌ی بنده احداث نیروگاه ایلخچی، شهرک صنعتی اسکو و تکمیل آزاد راه تبریز-بازرگان و ریل گذاری راه آهن میانه-تبریز از اقدامات قابل توجه دولت بوده است.

این نماینده مجلس دهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ضعف‌های دولت یازدهم در کدام حوزه بود، تصریح کرد: تنها مشکل کابینه وزارت آموزش و پرورش بود که با نظر رئیس جمهور،  وزیر آن حوزه نیز عوض شد.

وی افزود: در سطح ملی یکی از انتظارات ما از دولت بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی بود که با تلاش‌های دولت مقرر گردیده تا از فروردین ماه سال ۹۶، شش فاز آن به بهره برداری برسد و ما بتوانیم گاز بیشتری را استخراج کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به عملکرد وزرای دولت یازدهم، گفت: از نظر بنده وزیر امور خارجه بهترین وزیر دولت بود، بقیه‌ی وزراء تقریبا در یک سطح بودند.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد استاندار آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: بر اساس آمار و ارقامی که به ما داده‌اند و طبق تحقیقاتی که خودمان انجام داده‌ایم، عملکرد جبارزاده قابل قبول است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در پاسخ به سوالی مبنی بر بهترین و ضعیف ترین مصوبه‌ی مجلس در سال ۹۵، یادآور شد: بهترین مصوبه و عملکرد مجلس در سال ۹۵ تصویب برنامه‌ی ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ بود، به نظر من مصوبه‌ی ضعیفی در این سال نداشتیم، ضمن اینکه در مورد انقلابی یا غیر انقلابی عمل کردن مجلس نظر قطعی نمی‌توان داد زیرا تعریف انقلابی از منظر اشخاص مختلف فرق دارد.

وی اضافه کرد: در کل عملکرد مجلس در سال ۹۵ خوب بود، نمایندگان در طول سال و مخصوصا بحث برنامه‌ی ششم و بودجه سال  ۹۶ زحمات بسیاری کشیدند.

بیمقدار در پاسخ به این سوال که برای سال ۹۶ چه برنامه‌هایی دارد، اذعان داشت: برای سال آینده تصمیم دارم تا مصوبات مجلس در مورد کارآفرینی و اشتغال را پیگیری و در حوزه‌ی انتخابیه‌ام به نتیجه برسانم.

وی ادامه داد: جهت بررسی مشکلات مردم تعطیلات عید را در تبریز خواهم بود و سعی خواهم کرد تا مشکلات حوزه انتخابیه را با قدرت هر چه تمام‌تر تا مرحله‌ی رفع آنها پیگیری نمایم.

این نماینده مجلس در تشریح خاطرات خود در سال ۹۵، خاطرنشان کرد: از شیرین ترین خاطراتم در سال ۹۵ پیروزی در انتخابات مجلس بود و خوشبختانه خاطره‌ی تلخی نداشتم، همچنین مهمترین آرزویم این است که مشکل اشتغال را با کمک دوستان در مجلس و دولت حل کنیم.

وی در پایان افزود: در سال ۹۶ از آقای روحانی حمایت کرده و به ایشان رأی خواهم داد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =