کد خبر : 10888
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۵۰

به زودی تمریناتم‌ را برای مسابقات ‌بوداپست آغاز می‌کنم

به زودی تمریناتم‌ را برای مسابقات ‌بوداپست آغاز می‌کنم

قهرمان مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: چند روز بعد اردوهایمان برای شرکت در مسابقات جهانی بوداپست که دو ماه بعد برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد. به گزارش آوای سهند، پرویز هادی، قهرمان مسابقات آسیایی جاکارتا پس از ورود به تبریز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحال هستم در شرایطی که اولین مسابقات کاروان کشورمان

قهرمان مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: چند روز بعد اردوهایمان برای شرکت در مسابقات جهانی بوداپست که دو ماه بعد برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد.
پرویز هادی

به گزارش آوای سهند، پرویز هادی، قهرمان مسابقات آسیایی جاکارتا پس از ورود به تبریز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحال هستم در شرایطی که اولین مسابقات کاروان کشورمان مربوط به کشتی بود، توانستیم ۳ مدال طلا کسب کنیم. من این  مدال را به همشهریانم تقدیم می‌کنم.

وی در رابطه با سطح برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار بود. در یکی دو سال اخیر، کشورهایی مانند ازبکستان کشتی گیران گرجستانی را به خدمت گرفته‌اند که همین موضوع موجب ارتقاء سطح مسابقات شده است.

پرویز هادی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز چند سالی است که بار ورزش استان را بر دوش کشیده و در سطوح حرفه‌ای و آماتور از ورزشکاران حمایت می‌کند و جا دارد از تمام عوامل شهرداری که همواره پشتیبان و حامی ما بوده‌اند تشکر و قدردانی کنم.

وی در پاسخ به اینکه چه برنامه‌هایی برای مسابقات آتی دارد، گفت: فکر می‌کنم چند روز بعد اردوهایمان برای شرکت در مسابقات جهانی بوداپست که دو ماه بعد برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد. تمرینات را ادامه می‌دهیم تا در مسابقات آتی بهترین نتایج را کسب کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + ده =