کد خبر : 42064
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

با حضور وزیر کشور صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از پروژه‌های شهرداری تبریز با ۳۰۷۰ میلیارد تومان اعتبار

بهره برداری از پروژه‌های شهرداری تبریز با ۳۰۷۰ میلیارد تومان اعتبار
شهردار تبریز از افتتاح چند پروژه کلان شهری و همچنین بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی با حضور وزیر کشور خبر داد.

به گزارش نگاه، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، فردا سوم اسفند چند پروژه کلان شهری با اعتبار سه هزار و ۷۰ میلیارد تومان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

هوشیار افزود: سه پروژه کلان شامل لندفیل شماره ۲ پسماند، اتمام حفاری فاز یک خط ۲ مترو و همچنین ساختمان جدید شورای اسلامی شهر در مجموع با اعتبار دو هزار و ۵۰ میلیارد تومان فردا افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات این سه پروژه حائز اهمیت خاطرنشان کرد: لندفیل شماره ۲ پسماند به عنوان بزرگترین پروژه زیست محیطی تبریز مطرح بوده و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

شهردار تبریز همچنین افزود: اتمام حفاری فاز یک خط ۲ متروی تبریز و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه‌های فاز اول این خط دیگر پروژه مهمی است که با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد تومان و به طول ۱۰ کیلومتر انجام شده است؛ این طرح با توجه به لزوم تسریع در اجرای پروژه خط ۲ مترو و مدیریت ترافیک شهری در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار دارد.

هوشیار از بهره برداری ساختمان جدید شورای اسلامی شهر نیز خبر داد و گفت: ساختمان اداری شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز از دیگر پروژه‌های شاخصی است که با هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت در ۶ طبقه و با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه طراحی و اجرا شده است.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به بهره برداری از دیگر پروژه های عمرانی و خدماتی با اعتبار یک هزار و ۲۰ میلیارد تومان تصریح کرد: برخی از این پروژه ها از مطالبات چندین ساله شهروندان بوده که در دوره فعلی مدیریت شهری تکمیل شده و در آستانه ج شن بزرگ نیمه شعبان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به برخی دیگر از این پروژه ها اظهار کرد: مرکز حمایت و نگهداری از سگهای بلاصاحب با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان و همچنین سیستم تهویه ایستگاه های فاز ۱ و ۲  خط یک متروی تبریز با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در کنار سایر طرح های عمرانی، مسیرگشایی ها، پیاده راه ها، زمین های ورزشی و … از مهمترین پروژه های قابل افتتاح با حضور وزیر کشور محسوب می شوند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 12 =