کد خبر : 10364
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

بهتاج: نماینده دوم تبریز در لیگ برتر ماشین‌سازی است/ گسترش‌فولاد به درپاد تغییر نام داد

بهتاج: نماینده دوم تبریز در لیگ برتر ماشین‌سازی است/ گسترش‌فولاد به درپاد تغییر نام داد

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تیم ماشین‌سازی تبریز نماینده دوم فوتبال تبریز در لیگ برتر است.   به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، ایوب بهتاج اظهار داشت: نماینده دیگر فوتبال تبریز در لیگ برتر تیم ماشین‌سازی است و نام این تیم هیچ پسوند و پیشوندی نداشته و ماشین‌سازی به همراه تراکتورسازی نمایندگان فوتبال

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تیم ماشین‌سازی تبریز نماینده دوم فوتبال تبریز در لیگ برتر است.

 

به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، ایوب بهتاج اظهار داشت: نماینده دیگر فوتبال تبریز در لیگ برتر تیم ماشین‌سازی است و نام این تیم هیچ پسوند و پیشوندی نداشته و ماشین‌سازی به همراه تراکتورسازی نمایندگان فوتبال تبریز در لیگ برتر هستند.

وی افزود: تیم گسترش‌فولاد نیز که در لیگ دسته یک ایران حضور دارد به درپاد تغییر نام داده و با این نام در مسابقات حضور خواهد یافت.

بهتاج تصریح کرد: انتقال امتیاز تیم‌ها با مجوز اداره کل ورزش و جوانان صورت می‌گیرد و تا به این لحظه درخواستی مبنی بر انتقال امتیاز تیم درپاد به ارومیه به دست ما نرسیده است، هر چند مالک باشگاه در این مورد مختار بوده و قوانینی نیز در فدراسیون فوتبال برای انتقال امتیاز تیم ها در نظر گرفته شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مورد ورزشگاه یادگارامام گفت: در نظر داریم امکاناتی برای هواداران در این ورزشگاه فراهم کنیم که تماشاگران بدون هیچ پیاده‌روی تا ورودی ورزشگاه، بتوانند وارد استادیوم شده، همچنین استفاده از هر ۳ ورودی ورزشگاه، ترمیم و مرمت بخشی از ورزشگاه مانند بزرگتر شدن فضای رختکن تیم‌ها، استخر سرد برای تیم‌ها، اصلاح پارکینگ ‌ا بخشی از اقدامات صورت گرفته و یا در حال انجام می باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + یازده =