کد خبر : 38160
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

استاندار آذربایجان شرقی:

خیران تبریز جزو بهترین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کشور هستند

خیران تبریز جزو بهترین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کشور هستند
عابدین خرم گفت: سه هزار بسته معیشتی در قالب نخستین رزمایش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند استان توزیع خواهد شد.

به گزارش نگاه؛ عابدین خرّم در مراسم آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی استان بین مددجویان و نیازمندان، اظهار کرد: امروز کمیته امداد به یک نهاد کارآفرین تبدیل شده و در کنار خدمات معیشتی به افراد نیازمند و محرومان، به دنبال کارآفرینی و خودکفایی مددجویان خود نیز است.

وی افزود: اشتغال‌آفرینی برای اقشار نیازمند جزو اهداف کمیته امداد است و استان آذربایجان شرقی در جذب تسهیلات اشتغال برای این قشر در سال گذشته جزو استان‌های برتر بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته توانستیم برای ۲۵ هزار مددجو اشتغال‌زایی و آن‌ها را وارد جرگه تولیدکنندگان و کارآفرینان کنیم.

خرّم خاطرنشان کرد: اقدام موثر و ارزشمند دیگر کمیته امداد، مساعدت تحصیلی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه و پشتیبانی علمی از مددجویان تحت پوشش این کمیته است.

وی، کمک به مستمندان و محرومان را مصداق بارز عدل در جامعه و مرام حضرت امیرالمومنین علی(ع) دانست و گفت: این قشر که انسان‌هایی باکرامت هستند، ولی نعمت ما محسوب می‌شوند و دعای خیر همین انسان‌ها است که جامعه را حفظ می‌کند.

وی افزود: خیرانی که به این انسان‌ها کمک می‌کنند به دستور خداوند عمل می‌کنند و خود خدا پاداش آن‌ها را خواهد داد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، گفتنی است سه هزار بسته معیشتی در قالب نخستین رزمایش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + بیست =