کد خبر : 18077
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

برند سازی شهر تبریز باید نشانی از هویت و نام تبریز باشد

برند سازی شهر تبریز باید نشانی از هویت و نام تبریز باشد

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع برند سازی شهر تبریز برگزار شد. به گزارش سهند به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز این جلسه با گزارش نماینده دانشگاه تبریز در خصوص برنامه های مورد پیش بینی جهت برن سازی شهر تبریز آغاز شد.فاریابی با تعریف برندینگ و دلایل اهمیت

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع برند سازی شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش سهند به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز این جلسه با گزارش نماینده دانشگاه تبریز در خصوص برنامه های مورد پیش بینی جهت برن سازی شهر تبریز آغاز شد.
فاریابی با تعریف برندینگ و دلایل اهمیت این موضوع از شاخص های مختلف ساخت برندیگ از جمله برنامه ریزی، تحلیل، تعیین هویت، توسعه نام برده و هدف از برندینگ را استفاده ی اصولی از منابع و تغییر این منابع به برندهایی متمایز دانست.
در ادامه فرج محمد قلیزاده با اشاره به اینکه فرض بر ضرورت ساخت برند الزامی است گفت: در کنار ساخت برند تبریز، باید به ساخت سرود تبریز، نشان تبریز، روز تبریز و شعار تبریز نیز توجه شود.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: همخوانی این پنج مورد باهم باید موجب تکامل و هماهنگی بین آنها شود.
وی اضافه کرد: کار ساخت برند تبریز نیازمند تشکیلاتی منسجم است که با توجه به سیستم تغییر مدیریت در شهرداری تبریز، امکان اینکه موضوع برند تبریز تحت الشعاع این  تغییرات قرار گیرد بسیار بالاست.
سعید نیکو خصلت نیز در ادامه با بیان اینکه توجه به علت شکست روشهای گذشته برای ساخت برند تبریز بسیار ضروری است سوال کرد: تحقیق در خصوص این موضوع و یافتن جوابی برای شکستها توسط کارشناسان طراح برند تبریز صورت گرفته است ؟
وی گفت: ایجاد دبیرخانه ای برای پروژه ی ساخت برند شهر تبریز باید در نظر گرفته شود.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز پیشنهاد کرد: برای افزایش میزان سرمایه های اجتماعی طراحان برند تبریز، برگزاری برخی سفرها به کشورهای موفق در این زمینه بسیار موثر خواهد بود.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با بیان اینکه باید برنامه عملیاتی منسجم و منظمی در خصوص ساخت برند شهر تبریز باید ارائه شود گفت: پیشنهادهای مطرح شده در این زمینه باید توسط کارشناسان و متخصصین بررسی شود.
شهرام دبیری تاکید کرد: این پیشنهادات باید در حدود اختیارات شهرداری باشد.
وی افزود: روال اداری این پروژه از کانال مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز طی شود.
دبیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح موزه فوتبال آذربایجان، اولیم موزه فوتبال در کشور گفت: شنیده ها حاکی است که بسیاری از موزه های شهر تبریز فاقد مجوز بوده و در واقع نمایشگاه محسوب می شود.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: اخذ مجوز برای این موزه ها با همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری استان صورت بگیرد تا ثبت رسمی موزه های تبریز صرت بگیرد.
 انتهای پیام

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =