کد خبر : 8903
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۰۹

برنامه های شهرداری تبریز برای مناطق حاشیه‌نشین

برنامه های شهرداری تبریز برای مناطق حاشیه‌نشین

شهردار کلانشهر تبریز در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌نشین تبریز و رسیدگی به مشکلات مردم منطقه از برنامه‌های طولانی‌مدت شهرداری تبریز برای مناطق حاشیه‌نشین شهر خبر داد. به گزارش آوای سهند، ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق حاشیه‌نشین برنامه‌های بلندمدتی داریم. وی ادامه داد: شهرداری تبریز پیگیر آن است که با همکاری

شهردار کلانشهر تبریز در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌نشین تبریز و رسیدگی به مشکلات مردم منطقه از برنامه‌های طولانی‌مدت شهرداری تبریز برای مناطق حاشیه‌نشین شهر خبر داد.

به گزارش آوای سهند، ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق حاشیه‌نشین برنامه‌های بلندمدتی داریم.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز پیگیر آن است که با همکاری شرکت‌های داخلی و خارجی به شکلی انبوه ساخت و سازی های ارزان قیمت انجام دهد تا ساکنان حاشیه شهر به منازل جدید انتقال پیدا کنند اما این موضوع زمان‌بر است و در طول یک یا دوسال امکان‌پذیر نیست.

شهین باهر یادآور شد: شهرداری تبریز موظف است تا زمانی که شهروندان تبریزی در حاشیه شهر سکونت دارند، وضعیت موجود را بهبود ببخشد.

وی مهم‌ترین مشکل ساکنان بافت حاشیه‌نشین را دسترسی عنوان کرد و افزود: شیب زمین در برخی مناطق بالای ۶۰درصد است و این برای شهروندان مطلوب نیست؛ در همین راستا شهرداری منطقه ۱ تبریز اهتمام ویژه‌ای به خرج داده تا کوچه‌ها پله‌گذاری شوند و دسترسی به منازل آسان‌تر شود.

شهین‌باهر همچنین بیان کرد: با حضورمان در مناطق حاشیه‌نشین پیگیر هستیم که هم آسفالت این مناطق، هم پله‌گذاری و هم برخی فضاهای رفاهی مثل میادین فوتبال احداث شود و امیدواریم تا آخر سال ۹۷ بتوانیم به تعهداتی که پیش‌بینی کرده بودیم دست یابیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =