کد خبر : 13051
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۵۶

با ترامپ در یک مدرسه درس می‌خواندم/ او اهل کاباره، رقص و آواز بود/ وقتی شنیدم رئیس‌جمهور شده تعجب کردم

با ترامپ در یک مدرسه درس می‌خواندم/ او اهل کاباره، رقص و آواز بود/ وقتی شنیدم رئیس‌جمهور شده تعجب کردم

با ترامپ در یک مدرسه درس می‌خواندم/ او اهل کاباره، رقص و آواز بود/ وقتی شنیدم رئیس‌جمهور شده تعجب کردم   کوچه‌های پر پیچ و خم سنندج را که طی می کنیم و به سمت باغ های شهرک گلستان و به دیدار بانویی می رویم که هم مدرسه ای ترامپ ( رئیس جمهور آمریکا) بوده

با ترامپ در یک مدرسه درس می‌خواندم/ او اهل کاباره، رقص و آواز بود/ وقتی شنیدم رئیس‌جمهور شده تعجب کردم

 

کوچه‌های پر پیچ و خم سنندج را که طی می کنیم و به سمت باغ های شهرک گلستان و به دیدار بانویی می رویم که هم مدرسه ای ترامپ ( رئیس جمهور آمریکا) بوده و بعد از ازدواج با یک مرد کُردستانی به ایران عزیمت می‌کنند و ساکن سنندج می‌شوند.

به گزارش آناج، خبرنگاران کُردتودی سراغ هم‌کلاسی رئیس‌جمهور آمریکا را در پس کوچه‌های شهر سنندج گرفته‌اند. پگی هم مدرسه‌ای ترامپ رئیس جمهور آمریکا بوده و بعد از ازدواج با یک مرد کُردستانی به ایران عزیمت و ساکن سنندج شده است.

اسم واقعی او ” لوییز کایل ” و ۷۷ سال دارد که ساکن یکی از شهرهای جنوبی آمریکا به نام آکتسا بوده است. به گفته‌ی این بانوی آمریکایی الاصل او هم مدرسه‌ای ترامپ بوده و با هم در یک مدرسه درس خوانده‌اند.

هر چند لرزش دستش توان حرکت نداشت و حافظه‌اش خاطره‌ای از آن دوران به یاد نمی‌آورد اما فقط به این کفایت می‌کند که به دلیل اینکه همسرش از فرهنگ و سیاست‌های آمریکا تنفر داشت برای همیشه آمریکا را ترک کردند و سال ۱۳۴۰ به سنندج بازگشتند.

او در مورد آشناییش با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌گوید: در شهری که زندگی می‌کردیم من و ترامپ در یک مدرسه درس می‌خوانیدم. بعداً ترامپ به نیویورک رفت و می‌گفتند آنجا مشغول واکس زدن و روزنامه فروشی است؛ ترامپ در جوانی اهل کاباره بود و در کاباره به آوازخوانی و رقص مشغول می‌شد، وقتی شنیدم او رئیس جمهور آمریکا شده بسیار متعجب شدم!

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − هفت =