کد خبر : 14897
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۳۶

بانک ها در خط مقدم جبهه های جنگ اقتصادی قرار دارند

بانک ها در خط مقدم جبهه های جنگ اقتصادی قرار دارند

 نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک های کشورمان در شرایط کنونی کشور که در جنگ اقتصادی قرارداریم در خط مقدم جبهه ها قرار دارند. به گزارش آوای سهند به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ معصومه آقاپور در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان

 نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک های کشورمان در شرایط کنونی کشور که در جنگ اقتصادی قرارداریم در خط مقدم جبهه ها قرار دارند.

به گزارش آوای سهند به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ معصومه آقاپور در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی افزود: تحریم های ظالمانه اقتصادی بانک های کشور را نشانه رفته اند به همین دلیل مدیریت بانک ها در چنین شرایطی بسیار مهم و حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه اختیارات و‌توان بانک های کشور باید در شرایط کنونی کشور افزایش یابد اذعان داشت: بانک ها هم به منظور حمایت از تولید و اشتغال با کاهش بروکراسی های اداری زمینه تسهیل حمایت حداکثری از صاحبان کسب و‌کار را فراهم نمایند.

این گزارش حاکی است، در ادامه این دیدار غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با تاکید بر اهداف این بانک در سال جاری اظهار داشت: بانک توسعه تعاون تلاش دارد تا در شرایط کنونی اقتصاد کشور سهم بسزایی در حمایت از تولید و اشتغال کشور داشته باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 6 =