کد خبر : 39792
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

سرقت از خودروی صدها هوادار تراکتور!

سرقت از خودروی صدها هوادار تراکتور!
با گذشت سیزده سال از اولین بازی تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشاگران همچنان از ابتدایی ترین امکانات در این ورزشگاه محروم هستند.

با گذشت سیزده سال از اولین بازی تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشاگران این تیم از ابتدایی ترین امکانات در این ورزشگاه محروم بوده و نواقصات بی پایان این ورزشگاه همچنان دست نخورده باقی مانده است و حال خبر می‌رسد در سایه نبود امنیت کافی پارکینگ های استادیوم یادگار امام در حین بازی تراکتور و پرسپولیس، از خودروی صدها هواداران تراکتور سرقت صورت گرفته است!

در مقایسه امکانات ورزشگاه یادگار امام تبریز با استادیوم هایی چون نقش جهان اصفهان و آزادی تهران شاهد تفاوت فاحشی هستیم. امکاناتی از جمله مسیر اتوبوس و تاکسی مجزا تا مترو و پارکینگ های مناسب و با امنیت بالا برای رفاه و سهولت تردد هواداران، که هیچ کدام را نمیتوان در ورزشگاه یادگار امام مشاهده کرد.

یکی از مهم ترین دغدغه های هواداران تراکتور علاوه مسیر دسترسی مناسب، مربوط به پارکینگ این مجموعه می‌باشد که همچنان فاقد امکانات ابتدایی می‌باشد و  ایمنی لازم را دارا نیست. بطوری که در سال های اخیر همواره شاهد مشکلات عمده هواداران تراکتور در بحث محل پارک خودرو و امنیت آن بوده ایم، چرا که محل نامناسب و دسترسی به پارکینگ و نبود امنیت، ضررهای مالی سنگینی به هواداران زده است.

مشکلاتی نظیر نبود ورودی و خروجی الکترونیکی همراه با کنترل خودروها، عدم وجود دوربین های نظارتی، نبود روشنایی محوطه پارکینگ، دیوار یا فنس کشی و عدم حضور پرسنل گشت ویژه در داخل پارکینگ ها جهت حفظ امنیت خودروها، از مهمترین دلایل به سرقت رفتن اشیا و لوازم خودروها محسوب می‌شود که این موضوع در بازی های پرطرفدار بیش از پیش به چشم می‌خورد.

اما برخلاف وعده های مسئولین جهت رفع مشکلات، تا کنون هیچ گونه تدبیری برای رفع و جلوگیری از تکرار این قبیل مشکلات توسط مسئولان اتخاذ نشده و این مشکل همچنان پابرجا مانده است و علیرغم شروع عملیات رفع نواقصات ورزشگاه یادگار امام که اخیرا توسط شهرداری تبریز و اداره ورزش و جوانان کلید خورده، این عملیات صرفا در مسیر گشایی و کشیدن جاده منتهی به این ورزشگاه محدود مانده و هیچ اقدامی برای رفع نواقصات پارکینگ این مجموعه انجام نشده است.

نکته جالب اینکه مسئولین ورزشگاه یادگار امام برای ورود هر خودرو به داخل مجموعه مبلغ ۵ هزار تومان از آن دریافت می‌کنند و مشخص نیست چرا این مبالغ در راستای ارتقای امنیت و رفع مشکلات پارکینگ هزینه نمی‌شود.

امیدواریم مسئولین و متولیان ورزش استان و مجموعه یادگار امام و باشگاه تراکتور برای ارج نهادن به حضور بی منت هوادارن عاشق تراکتور و جلوگیری از هرگونه حادثه و ضرر مالی برای خودروها، امنیت کامل و ایجاد مسیر دسترسی مناسب را برای رفت آمد هرچه راحت تر هوادار را ایجاد نماید.

انتهای پیام/آذرانجمن

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 8 =