کد خبر : 39476
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

گره انتقال نادری به تراکتور باز شد/ بازیکن جدید قربانی عملیات بازگردانی!

گره انتقال نادری به تراکتور باز شد/ بازیکن جدید قربانی عملیات بازگردانی!
باشگاه تراکتور برای جذب مدافع سابق تیم ملی مانع پردردسری را پیش روی خود می‌دید که توانست آن را از سر راهش بردارد.

به گزارش نگاه، تراکتور مصمم به جذب «محمد نادری» مدافع سابق خود است و مسئولان تیم پرطرفدار دیار آذربایجان تلاش می‌کنند تا هر طور شده این لژیونر فوتبال کشورمان را به خدمت بگیرند.

محمد نادری که فصل گذشته در لیگ دسته اول ترکیه و تیم آلتای اسپور توپ می‌زد، اکنون بازیکن آزاد است و مشکلی برای پیوستن به تراکتور ندارد اما مسأله در فهرست مقصد است.

تراکتور در لیست بازیکنانش فقط یک جای خالی دارد که به مهاجم خارجی اختصاص یافته و این تیم برای جذب بازیکن دیگر ناچار به خارج کردن یکی از بازیکنان از لیست خود است.

به عبارتی، تراکتوری‌ها برای جذب مدافع سابق تیم ملی باید یکی از بازیکنان کنونی خود را قربانی کنند که این بازیکن برخلاف انتظار تی‌تی‌ها! کسی نیست جز علی شجاعی.

بازیکن سابق پرسپولیس و نساجی که هنوز مهر قراردادش با تراکتور خشک نشده و فقط چند جلسه با این تیم تمرین کرده، طبق شنیده‌ها مورد پسند سرمربی اسپانیایی قرار نگرفته است.

در این خصوص، گفته می‌شود که مسئولان باشگاه تراکتور به دنبال جلب رضایت علی شجاعی برای قطع همکاری و فسخ قرارداد هستند که توافقاتی نیز بین دو طرف حاصل شده است.

اما این تنها گره بازکردنی ماجرا نیست چراکه با قوانین جدید در صورتی که قرارداد محمد نادری با تراکتور در فصل نقل‌وانتقالات ثبت شود، او بازیکن خارجی محسوب می‌شود.

این بدین معناست که تراکتور با جذب محمد نادری دیگر نمی‌تواند بازیکن خارجی به خدمت بگیرد و با توجه به نیاز سرخ‌پوشان در خط حمله، مسئولان این تیم راه گریز را انتخاب کرده‌اند!

بر همین اساس، مسئولان باشگاه تراکتور با محمد نادری توافق کرده‌اند تا قرارداد این بازیکن پس از پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی و به عنوان سهمیه آزاد فیفا منعقد شود.

در این صورت، محمد نادری دیدار مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و چند هفته ابتدایی لیگ بیست‌وسوم را از دست داده و در ادامه به جمع شاگردان پاکو خمز اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است که محمد نادری ۲۶ ساله پیش از این یک فصل پیراهن تراکتور را برتن کرده و در لیگ هفدهم سرباز پرشورها بود و به نوعی در این تیم به فوتبال ایران معرفی شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =