کد خبر : 39438
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

انتقاد تند رسانه پایتخت از مدیرعامل تراکتور/ آقای نصیرزاده! این راه که می‌روی…

انتقاد تند رسانه پایتخت از مدیرعامل تراکتور/ آقای نصیرزاده! این راه که می‌روی…
سیاست‌های اشتباه هوشنگ نصیرزاده در راس مدیریت باشگاه تراکتور صدای رسانه پایتخت‌ را هم درآورد.

به گزارش نگاه، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل غیربومی باشگاه تراکتور درحالی در این سمت حضور دارد که در گذشته کشمکشی بین او و محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه بر سر قراردادهای خارجی باشگاه پرطرفدار فوتبال آذربایجان وجود داشت.

قراردادهایی که به شکل ترکمنچای بسته شده بود و ضرر‌ و زیان زیادی را به تراکتور تحمیل کرد و در نتیجه این اهمال‌کاری‌‌ها بود که تیم پرطرفدار فوتبال آذربایجان تا یک قدمی سقوط به دسته اول پیش رفت.

با وجود این اتفاقات اما زنوزی که نشان داده به هیچ عنوان از اشتباهاتش درس نمی‌گیرد، بار دیگر به نصیرزاده اعتماد کرده و از نیمه راه فصل گذشته مدیریت باشگاه تحت تملک خود را به او سپرده است.

کسی که از زمان حضورش در راس باشگاه تراکتور عملکرد بحث‌برانگیزی داشته و درحال حاضر در ماجرای حواشی جذب سعید آقایی نیز یکی از مقصران شناخته می‌شود جایی که او به شکل غیرمستقیم اعلام کرده بود این بازیکن در لیست پاکو خمز حضور ندارد!

اما در تازه‌ترین مورد در روزهای اخیر شایعاتی وجود داشته که قرار است با نظر هوشنگ نصیرزاده یک آقازاده به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل در باشگاه تراکتور منصوب شود که مورد انتقاد تند روزنامه فرهیختگان قرار گرفته است.

آنچه در ادامه می‌آید یادداشت انتقادی بخش ورزشی این روزنامه از سیاست‌های اشتباه مدیریتی هوشنگ نصیرزاده در تراکتور است:

«شایعه شده پسر حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی رییس عزل شده سابق هیات فوتبال تهران، به تازگی کار‌ و بار خود را به تبریز منتقل کرده و به عنوان معاون بین‌الملل و اطلاع‌رسانی باشگاه تراکتور از هوشنگ نصیرزاده حکم گرفته؛ البته این خبر به صورت رسمی منتشر نشده است.

البته چون محرومیتی برای معراج شیرازی وجود نداشته و خودش هم بعد از عزل پدرش قبل از برکنار شدن استعفا داد، در ظاهر ایراد قانونی برای فعالیتش در فوتبال وجود ندارد.

ولی او به همراه پدرش مسوول بسیاری از فجایع و اتفاقات فوتبال تهران بود و ارکان قضایی فوتبال به زودی رسیدگی به تخلفات متعدد هیات فوتبال تهران در زمان مدیریت حبیب شیرازی و پسرش به عنوان مسوول امور اداری و ابومشاغل این مجموعه را آغاز خواهند کرد.

آنها حتی طبق مستنداتی که در اختیار فرهیختگان قرار دارد، بسیاری از اموال هیات فوتبال تهران را باز نگردانده‌اند. این اتفاق در صورت صحت، دهان‌کجی مطلق به فوتبال ایران است.

البته وقتی مدیرعامل تراکتور با حبیب شیرازی سال‌های سال‌ است در هیات رییسه سازمان لیگ همکاری دارد( دو سال اخیر آن غیرقانونی بوده) حتما با سفارش او مقدمات چنین انتصابی فراهم می‌شود.

جالب اینجاست که شنیده شده از تهران هم حتی مخالف‌هایی با این انتصاب به گوش نصیرزاده رسانده‌اند.

در انتخاب باید یادآور شویم که مدیرعامل تراکتور مسیری را می‌رود که دست انداز‌های زیادی در آن وجود دارد. شان هواداران پرشور تراکتور این نیست که وقتی تیمی در حد قهرمانی بسته شده، مدیریت باشگاه با این انتخاب‌های اشتباه و پرحاشیه وارد چالش و مشکلات عدیده شود.

آقایان بدانند با اعتراف‌ و اقرارهای کتبی و رسمی از اتفاقات هیات فوتبال تهران توسط برخی افراد، به زودی پرده‌های دیگری از تخلفات مدیریت سابق این مجموعه برای مردم به نمایش درخواهد آمد و آن روز هوشنگ نصیرزاده با هیچ لفظ حقوقی نمی‌تواند این اشتباهات بزرگی که برای انتصاب پسر شیرازی کرده است را توجیه کند.»

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 14 =