کد خبر : 39232
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

تراکتور مدل ۱۴۰۲ در سودای قهرمانی

تراکتور مدل ۱۴۰۲ در سودای قهرمانی
مدیران باشگاه تراکتور با دفاع تمام قد از پاکو خمز و خرید های جدید از قهرمانی صحبت می کنند.

فیروز عابدی:

در حالی که کمتر از ۱ ماه تا شروع بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال مانده، سرخپوشان دیار آذربایجان اردوی آماده سازی خود را در کشور ترکیه با نفرات جدید پیگیری می‌کنند.

تیم تراکتور با انجام تغیرات گسترده در ترکیب سال گذشته و افزودن چندین بازیکن جدید و برگزاری اردوی پیش فصل جزو معدود تیم‌هایی است که عزم خود را جزم کرده تا لیگ ۲۳ را هر چه پرقدرتمند شروع کند.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور با سپردن سکان تیم به پاکو خمز و جذب بازیکنان نام آشنایی چون خلیل زاده، آقاسی، شیری، آقایی،حسینی، شجاعی و پورحمیدی خیز بلندی برای قهرمانی در لیگ برداشته اند.

اگر چه انتقاداتی از سوی هوادارن به عملکرد باشگاه در جذب بازیکنان جدید وجود دارد و از سویی حواشی دامنه دار سعید آقایی بازیکن جدید این تیم و همچنین ضعف مفرط در چند پست از جمله خط حمله، هافبک دفاعی و خط دروازه مشاهده می‌شود، اما مدیران باشگاه با دفاع تمام قد از پاکو خمز و خرید های جدید از قهرمانی صحبت می کنند.

نکته امیدوار کننده اینجاست که آقای زنوزی مالک تیم در تمامی جلساتی که با نمایندگان هواداران داشته‌اند به هواداران قول قهرمانی داده اند.

جدا از انتقادات مطرح شده در حوزه نقل و انتقالاتی و وعده قهرمانی مدیران ، باید منتظر شروع لیگ ماند تا ببینیم آیا باشگاه به قول خود مبنی بر قهرمان کردن تیم عمل خواهد کرد ؟! و آیا باشگاه جواب حمایت چندین ساله هواداران به مجموعه مدیریتی و اعتماد نسبت به پاکو خمز و خرید های جدید را به نحو احسن خواهد داد یا خیر ؟!

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 3 =