کد خبر : 18090
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۷:۲۰

بازدید مدیر شعب بانک سپه آذربایجان شرقی از مجموعه تراکتورسازی ایران

بازدید مدیر شعب بانک سپه آذربایجان شرقی از مجموعه تراکتورسازی ایران

مدیر شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی از مجموعه بزرگ تراکتورسازی ایران بازدید و با خطوط تولید کامل محصولات این مجموعه آشنا شد .

به گزارش سهند، در این بازدید که کارخانجات ساخت تراکتور، ریخته گری، ماشین آلات و موتورسازان را شامل بود سلیمانی ابتدا با ابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل گروه تراکتورسازی ایران دیدار و به تبادل نظر پرداخت .

در این دیدار ابوالفتح ابراهیمی با اشاره به قدمت مجموعه تراکتورسازی آن را از سرمایه های عظیم ایران اسلامی عنوان کرد که بالغ بر ۶۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر بصورت غیرمستقیم از گردش چرخ های شرکت منتفع می شوند وی صادرات به کشورهای مختلف، کنترل دائمی روند بهبود مستمر چرخه تولید و همدلی مجموعه مدیران گروه را عامل موفقیت و رشد تراکتورسازی ایران عنوان کرد .

در ادامه ابراهیمی از همکاری های تنگاتنگ و دیرپای بانک سپه با گروه قدردانی کرده و اصلاح برخی از بروکراسی ها که موجب طولانی شدن ارائه خدمات به مشتریان می شوند را خواستار شد.   نادر سلیمانی با تشکر از اعتماد مدیران مجموعه به بانک سپه، تراکتورسازی ایران را یکی از افتخارات کشور و مایه مباهات صنعت ایران دانست و وجود این مجموعه بزرگ در ویترین مشتریان بانک سپه را ستود.

وی ؛ پس از اتمام بازدید از مجموعه در ادامه دیدار خود با مهندس ابراهیمی، وسعت چشمگیر مجموعه تراکتورسازی، بروزرسانی تکنولوژی های تولید، شایسته سالاری و وجود مدیریت صحیح و باهمت بالای مجموعه را از عوامل اصلی رشد و شکوفایی گروه تراکتورسازی ایران دانست و بازدید مدیران و روسای شعب بانک سپه از این مجموعه را ضروری دانست . ایشان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمام صنایع کشور از جمله مجموعه تراکتورسازی ایران، توسعه روابط فی مابین را خواستار شد .

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =