کد خبر : 37995
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

تشدید بارش باران در آخرین روزهای زمستانی آذربایجان‌شرقی

تشدید بارش باران در آخرین روزهای زمستانی آذربایجان‌شرقی
مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از تشدید رگبار باران و رعد و برق و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید و کاهش نسبی دما در همه نواحی استان خبر داد.

به گزارش نگاه، افشین ابراهیمی مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تشدید رگبار باران و رعد و برق و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید و کاهش نسبی دما از بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۴ اسفند  تا اواخر جمعه در همه نواحی استان خبر داد.

وی با اشاره به رگبار باران و رعد و برق، اظهار کرد: احتمال  آبگرفتگی معابر عمومی، اصابت صاعقه، جاری شدن رواناب و اختلال در تردد، در نواحی مستعد بارش تگرگ و در نواحی کوهستانی و سردسیر لغزندگی جاده‌ای و مه دور از انتظار نبوده و توصیه می شود از سفرهای غیرضروری اجتناب و اتراق در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و لغو عمایات کوهنوردی پرهیز و اقدامات پیشگیرانه انجام گیرد.

وی با اشاره به وزش باد گاهی تا نسبتا شدید، بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هفده =