کد خبر : 25475
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

ایجاد فضای همدلی وظیفه فرمانداران است

ایجاد فضای همدلی وظیفه فرمانداران است

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی بین مدیران اجرایی گفت: ایجاد فضای همدلی بین مدیران شهرستانی و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و شناسایی ظرفیت‌ها، اولویت فرمانداران در دولت تدبیر و امید است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی بین مدیران اجرایی گفت: ایجاد فضای همدلی بین مدیران شهرستانی و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و شناسایی ظرفیت‌ها، اولویت فرمانداران در دولت تدبیر و امید است.

به گزارش نگاه، علیار راستگو روز شنبه در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران سابق و فعلی مراغه افزود: وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه، تداوم خدمت رسانی به مردم است.
وی اضافه کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید همانند روزهای ابتدایی دولت در اجرای طرح ها و خدمات رسانی تلاش و اهتمام داشته باشند.
راستگو همچنین با اشاره به وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون این استان از نظرزیرساخت های بهداشتی و درمانی در وضعیت مناسبی قرار دارد اما رعایت موازین بهداشتی توسط مردم و مسوولان ضروری است.
وی با تقدیر از تلاش های فرماندار سابق مراغه افزود: وی در مدت خدمت خود در این شهرستانت تلاش های مناسبی برای خدمت رسانی به مردم منطقه داشته لیکن به دلیل رسیدن به زمان بازنشستگی، بهره مندی بیشتر از وجود این فرماندار تلاشگر ممکن و میسر نشد.
وی اضافه کرد: فرماندار جدید این شهرستان نیز از فرمانداران باتجربه و توانمند آذربایجان شرقی بوده و دارای تخصص علمی در زمینه کسب و کار است.

خدمت رسانی به جامعه با همراهی و پرهیز از اختلافات محقق خواهد شد
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: خدمت رسانی به جامعه با همراهی و پرهیز از اختلافات محقق خواهد شد.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: انجام مسوولیت توسط مدیران باید به نیت رضای اللهی بوده و مسوولان در تمامی کارها، خداوند را ناظر اعمال خود بدانند.
وی ادامه داد: اختلافات شخصی و جناحی خدمت به جامعه و مردم را دچار مشکلات می کند و تفرقه و اختلاف ها، مدیران را دچار دلسردی کرده و از تاثیر گذاری آنان خواهد کاست.
وی با بیان اینکه دخالت در تغییر مدیران از سوی برخی افراد در ادوار گذشته در جامعه امری نامناسب بوده اضافه کرد: تحمیل فشارها به قصد تحمیل افراد، زمینه ساز عدم کارایی مدیران و ضعف در خدمت رسانی خواهد شد.
پورمحمدی گفت: بیان برخی سخنان از تربیون های عمومی می تواند برخی اختلافات را در جامعه ایجاد کند که این امر نیز ناپسند و وحدت شکن خواهد بود.
وی ادامه داد: متاسفانه عده ای که از کنار شعار داده و انتقاد می کنند، کار راحتی دارند و این در حالی است که خود آنان نمی توانند گوشه ای از اقدامات مدیران مورد انتقاد خود را انجام دهند.
وی افزود: فرماندار سابق مراغه (حمید شکری) انسانی متدین، ارزشمند و با ارتباطات مناسب مردمی بود و در مدت ۲۶ ماه خدمت خود در این شهرستان اقدامات و تلاش های قابل تحسینی داشته است.

حمایت ها و همراهی های مردم و مدیران زمینه ساز توسعه است
فرماندار سابق مراغه با اشاره به نقش همگرایی بین مردم و مسوولان در بالندگی جامعه گفت: حمایت ها و همراهی های مردم و مدیران زمینه ساز توسعه این شهرستان در سال های اخیر شده است.
حمید شکری افزود: حمایت های بی دریغ مدیران دستگاه ها در سال های اخیر در کنار همراهی نیروهای خدوم این شهرستان موجب ایجاد بسترهای مناسبی برای شکوفای اقتصادی و اجتماعی منطقه شده است.
وی ادامه داد: مردم منطقه و این شهرستان با پیشینه درخشان خود لایق توسعه و پیشرفت بوده و این امر با ایجاد فضای همراهی و همدلی ممکن خواهد بود.
وی با اشاره به حضور بیش از ۲ ساله خود در مراغه به عنوان فرماندار اضافه کرد: ارتباط بنده با مردم این خطه به دهه های پیش و دوران دفاع مقدس و همراهی با رزمندگان این خطه بوده و این افتخاری بزرگ است.

اتحاد و همدلی بین آحاد مردم و مسوولان همانند دوران دفاع مقدس باشد
فرماندار جدید مراغه نیزدر این مراسم با تاکید بر لزوم اتحاد و وحدت بین جناح ها گفت: اتحاد و همدلی بین آحاد مردم و مسئولان بایدهمانند دوران دفاع مقدس باشد.
سیدعلی موسوی افزود: با توجه به وجود زیرساخت های متعدد در زمینه های اقتصادی و اجتماعی، برنامه ریزی مدونی برای بهره مندی از این پتانسیل ها انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برای این منظور، از نظرات و طرح های کارشناسی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای توسعه منطقه استفاده بیشتری خواهد شد.
وی اضافه کرد: شرایط کرونایی موجود در جامعه نیز نیازمند عزم عمومی مردم و مسوولان برای رفع مشکلات و کاهش آلام جامعه است.

بهره گیری از ظرفیت سمن ها زمینه ساز توسعه فرهنگی و اجتماعی
مدیرعامل انجمن تاریخ پژوهان مراغه نیز به نمایندگی از سمن های این شهرستان گفت: در سال های اخیر بهره گیری از ظرفیت سمن ها، زمینه ساز توسعه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان بوده است.
محمد مشتری افزود: ایجاد کابینه شهرستانی و راه اندازی مرکز حمایت از سرمایه گذاری از جمله گام های موثری بوده که با حمایت فرماندار سابق این شهرستان برای توسعه منطقه برداشته شده است که باید تداوم یابد.
وی ادامه داد: سمن ها و انجمن های مردم نهاد در کنار فضای همدلی و همگرایی ایجاد شده در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان در کنار دستگاه های اجرایی قرار داشته اند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمات حمید شکری فرماندار سابق مراغه تقدیر و سید علی موسوی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 16 =