کد خبر : 16183
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

اولین دربی آذربایجان در فصل جدید

اولین دربی آذربایجان در فصل جدید

اولین دربی آذربایجان در فصل جدید هفته بعد برگزار می شود. به گزارش آوای سهند، تیم نود ارومیه با هدایت وحید بیاتلو تمرینات خود را برای حضور در لیگ دسته اول آغاز کرده است. هفته آینده تیم نود ارومیه برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم لیگ برتری ماشین سازی می رود. اولین دربی آذربایجان در

اولین دربی آذربایجان در فصل جدید هفته بعد برگزار می شود.

به گزارش آوای سهند، تیم نود ارومیه با هدایت وحید بیاتلو تمرینات خود را برای حضور در لیگ دسته اول آغاز کرده است. هفته آینده تیم نود ارومیه برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم لیگ برتری ماشین سازی می رود.

اولین دربی آذربایجان در فصل جدید بین دو تیم ماشین سازی و نود ارومیه روز سه شنبه ۲۵ تیر ماه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد. نود ارومیه عصر دیروز در اولین دیدار تدارکاتی برابر تیم هم استانی گوک تپه مهاباد قرار گرفت که در پایان شاگردان بیاتلو با نتیجه سه بر دو به برتری دست یافتند.

لازم به ذکر است که قرار بود تیم های تراکتور و ماشین سازی در دیداری دوستانه به مصاف هم بروند اما این اتفاق هفته گذشته رخ نداد تا اولین دربی فوتبال آذربایجان در فصل جدید میان تیم های نود و ماشین سازی برگزار شود.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =