کد خبر : 32696
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

انتقاد اسوتچی از تایم استخر سرداران/ نام کارگردان این قضیه را افشا می کنم

انتقاد اسوتچی از تایم استخر سرداران/ نام کارگردان این قضیه را افشا می کنم

عضو شورای شهر تبریز گفت: برای تایم استخر سرداران درخواستی ارائه شده است که شهردار دستور داده روال قبلی هر مدلی بوده همان روند ادامه یابد، کارگردان این قضیه یکی از سرداران است که اگر ادامه دار شود نام آن بزرگوار را اعلام خواهم کرد.

به گزارش نگاه، “محمد حسن اسوتچی” صبح امروز در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز در سخنرانی میان دستور خود با اشاره به تذکر برگی درباره زمین فوتبالی که واگذاری آن توسط شهرداری یکی از مناطق مبهم بود، گفت: با توجه به اینکه شما در جلسه گذشته از زمین فوتبالی صحبت کردید که واگذاری آن مبهم بود و قرار بود این هفته اسم شهردار را اعلام کنید اما تا این لحظه اعلام نشد.
وی ادامه داد: این مطالب را عرض می کنم چون متوجه حساسیت شما هستم بخاطر همین برخی مسائل را مطرح می کنم.
وی تشریح کرد: برای تایم استخر سرداران درخواستی ارائه شده است که شهردار دستور داده روال قبلی هر مدلی بوده همان روند ادامه یابد، کارگردان این قضیه یکی از سرداران است که اگر ادامه دار شود نام آن بزرگوار را اعلام خواهم کرد.
اسوتچی در ادامه توضیح داد: کلمه سردار برای ما بسیار با ارزش و قابل احترام است، هفته ای دو جلسه تایم استخر بدون قرارداد مورد استفاده قرار می‌گیرد، این قضیه از شورای چهارم تاکنون وجود دارد و ۱۵ سال است که تداوم دارد.
وی سپس در رابطه با وضعیت سرویس بهداشتی ها ادامه داد: در ۱۷ شهریور آقای دکتر دبیری (که همکاران ایشان آنجا هستند) دو سرویس بهداشتی آقایان و بانوان وجود دارد، مدت ها است که طرف آقایان بسته شده و آنها مجبورند به قسمت بانوان بروند، در ورودی این سرویس ۳ هزار تومان برای هر نفر پول گرفته می شود.
وی افزود: سرویس بهداشتی جز وظایف اصلی ما است و باید شهرداری به این وظیفه اصلی خود دقت کند، معمولا کسانی که به ۱۷ شهریور می آیند همه آنها شهرستانی بوده و برای مراجعه به پزشکان آمده اند.
وی خطاب به شهردار، اضافه کرد: مشکل سرویس بهداشتی های سکوبانان مترو هم حل نشده است، مسائل معیشتی و تهیه بسته های معیشتی جز وظایف ذاتی شهرداری نیست اما ارائه سرویس بهداشتی جز وظیفه اصلی شهرداری است.
وی در ادامه با اشاره به ارائه سیستم حسابداری و در اختیار گذاشتن آن در شورا گفت: حدود یک ماه پیش سیستم حسابداری حقوق دستمزد کارکنان را خواسته ایم ولی تا به امروز جوابی نگرفته ایم، تشکیلات مالی تا این لحظه همراهی نکرده است؛ عملکرد شش ماهه را به استناد قانون باید به تمامی شهروندان بدهیم تا مشاهده کنند.
وی با اشاره به ۹ سال سابقه ریاست دبیری در شورای شهر گفت: دبیری فردی است که غرور علمی ندارد، در کنار محاسنش بودجه اسمی را نتوانستند ارائه کنند، ما از شما (رسول برگی) انتظار داریم این موضوع را پیگیر و سیستم حسابداری حقوق و دستمزد را در اختیار اعضای شورا قرار دهید، رییس ما اکنون شما هستید و این را از شما می‌خواهیم.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =