کد خبر : 3091
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۰۲

امسال برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی انسجام مناسبی ندارد

امسال برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی انسجام مناسبی ندارد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:امسال برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی انسجام مناسبی نداشت. احمد علیرضابیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه متولی برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، ستاد برگزاری برنامه‌هاست که هر سال وظیفه و تکالیف خود را انجام می‌دهد، ولی امسال در برنامه‌ها انسجامی دیده

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:امسال برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی انسجام مناسبی نداشت.

احمد علیرضابیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه متولی برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، ستاد برگزاری برنامه‌هاست که هر سال وظیفه و تکالیف خود را انجام می‌دهد، ولی امسال در برنامه‌ها انسجامی دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به انسجام برنامه‌های دهه فجر سال‌های گذشته،افزود: با توجه به این بی‌انسجامی در برنامه‌ها ولی همچنان مردم با شور و عشق به برپایی جشن می‌پردازند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در چند مراسم دهه فجر تبریز شرکت کرده‌ام که این جشن‌های پیروزی انقلاب توسط مردم برپا شده بود.

وی تاکید کرد: مردم با عشق به انقلاب و فارغ از هرگونه مسائل سیاسی، دولتی و برنامه‌های ستاد برگزاری، به برگزاری جشن انقلاب و شادی در این روزها پرداخته‌اند.

بیگی یادآور شد: جشن دهه فجر در سال‌جاری اندکی با بی‌اهتمامی برخی از مسؤولان روبه رو شده است ولی این مانعی برای مردم نبوده و آنها با عشق به انقلاب به ادای تکلیف نسبت به انقلاب اسلامی ایران می‌پردازند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =