کد خبر : 20950
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۴۷

الگوپذیری از از شهدا راه عبور از مشکلات و بحران ها است

الگوپذیری از از شهدا راه عبور از مشکلات و بحران ها است

محمدپور گفت: نسل امروز و آینده کشور با الگو گرفتن از زندگی پربار سرداران شهید آذربایجان می توانند از مشکلات و بحران ها عبور کنند. به گزارش سهند «محمد محمدپور» امروز در آیین رونمایی از آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان اظهار داشت: سال ها آرزوی رونمایی از چنین اثر هنری موسیقیایی را داشتم که به یاد

محمدپور گفت: نسل امروز و آینده کشور با الگو گرفتن از زندگی پربار سرداران شهید آذربایجان می توانند از مشکلات و بحران ها عبور کنند.

به گزارش سهند «محمد محمدپور» امروز در آیین رونمایی از آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان اظهار داشت: سال ها آرزوی رونمایی از چنین اثر هنری موسیقیایی را داشتم که به یاد شهیدان آذربایجان قطعاتی به دست هنرمندان و شعرای توانمند و فرهیخته تولید شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شهدا نیازی به تجلیل های ما ندارند، بلکه ما و جامعه به شهدا نیاز داریم و در ظل توجهات آنان و به برکت فرهنگ شهادت و خون شهدا جامعه را به تعالی برسانیم و جوهره انسانی خود را به منصه ظهور برسانیم. 

وی با اشاره به این‌که جلب رضایت خدا جوهره وجودی انسان را شکوفا می کند و بر این اساس حقیقت بشر رخ می نماید، افزود: سرداران و شهدای انقلاب اسلامی شخصیت های گرانمایه کشور هستند که با شجاعت، تدبیر، عزت و کرامت خودشان اسطوره های تاریخی ایران شدند. 

محمدپور ادامه داد: نسل امروز و آینده کشور با الگو گرفتن از زندگی پربار این سرداران می توانند از مشکلات و بحران ها عبور کنند و این موضوع نیاز و اضطرار ماست و چه زبانی بهتر و رساتر از زبان هنر و موسیقی است تا بتوان این الگوها را منتقل کرد، آینده تاریخی ایران با افتخار از سرداران دفاع مقدس یاد خواهد کرد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: جریان موسیقی اثرگذار است و با وجود موضوع دفاع مقدس اقیانوس عظیمی از موضوع ها و مفاهیم را در اختیار داریم. 

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + هجده =