کد خبر : 4829
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

الحاق باغ معروف به تبریز را به طور جدی پیگیری می‌کنیم/ تقدیر از اقدامات موثر سپاه عاشورا در باغ معروف

الحاق باغ معروف به تبریز را به طور جدی پیگیری می‌کنیم/ تقدیر از اقدامات موثر سپاه عاشورا در باغ معروف

فرماندار تبریز با بیان اینکه مشکلات کنونی باغ معروف در اثر افزایش بی‌رویه جمعیت و گسترش حاشیه‌نشینی به وجود آمده است، گفت: با توجه به این مسائل الحاق این روستا به کلان‌شهر تبریز متضمن پایان آنیِ مشکلات موجود نخواهد بود. به گزارش نگاه رحیم شهرتی‌فر در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای باغ معروف با بیان

فرماندار تبریز با بیان اینکه مشکلات کنونی باغ معروف در اثر افزایش بی‌رویه جمعیت و گسترش حاشیه‌نشینی به وجود آمده است، گفت: با توجه به این مسائل الحاق این روستا به کلان‌شهر تبریز متضمن پایان آنیِ مشکلات موجود نخواهد بود.

 الحاق باغ معروف به تبریز را به طور جدی پیگیری می‌کنیم/ تقدیر از اقدامات موثر سپاه عاشورا در باغ معروف

به گزارش نگاه رحیم شهرتی‌فر در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای باغ معروف با بیان اینکه امکانات و زیرساخت‌های فراهم شده در این روستا می‌توانست سال‌ها برای اهالی آن کافی باشد، اظهار داشت: اما با توجه به اینکه در دهه‌های اخیر جمعیت روستا بیش از پنج برابر رشد داشته، قطعاً امکانات موجود جوابگوی نیازهای جمعیت کنونی نیست.

وی با بیان اینکه حل مشکلات این روستا به مانند تمام مناطق بدون همراهی و همکاری مردم میسر نخواهد بود، افزود:الحاق این روستا به کلانشهر تبریز متضمن پایان آنیِ مشکلات موجود نخواهد بود اما به درخواست اهالی محترم موضوع الحاق باغ معروف را به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

فرماندار تبریز اضافه کرد: خدمات و اعتبارات دولتی در این منطقه کم‌نظیر است؛ جدای از خدمات دستگاه‌های دولتی در این منطقه، از سال ۹۲ تا سه ماهه نخست سال ۹۶، حدود ۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان اعتبار در اختیار دهیاری روستا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین سه طرح بزرگ بهسازی راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان ، مخزن تامین آب شرب با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و احداث کلانتری در روستای باغ معروف طی سال ۹۶ در نظر گرفته شده است.

شهرتی‌فر بیان کرد: مطابق طرح هادی روستا، زمین‌های در نظر گرفته شده برای احداث پارک محله‌ای، مدرسه و کتابخانه به زودی در اختیار خیران و سپاه عاشورا قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روزانه حداقل ۱۵۰ میلیون تومان هزینه مرکز بهداشت این روستاست، ادامه داد: به درخواست اهالی محترم، مرکز بهداشت باغ معروف ۲ شیفته می‌شود.

فرماندار تبریز افزود: البته اوضاع فرهنگی و اجتماعی باغ معروف بدتر از سایر مناطق حاشیه‌ای تبریز نیست، با این حال بودجه‌ای قابل توجه برای پروژه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و آموزشی در این روستا تعیین شده است.

وی ادامه داد: از فرماندهی محترم سپاه عاشورا و ناحیه مقاومت بسیج صمیمانه قدردانی می‌کنم چرا که تلاش مجاهدانه سپاه و بسیج در حل مشکلات و مسائل فرهنگی باغ معروف بسیار موثر و چشمگیر بوده است.

در این جلسه تعدادی از اهالی روستا به نمایندگی از دیگران به بیان مشکلات و مسائل موجود پرداختند و مسؤولان ادارات شهرستان نیز اقدامات قبلی و برنامه‌های پیش رو از سوی اداره متبوع خود را برای روستای باغ معروف تشریح کردند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 8 =