کد خبر : 18101
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۷:۳۲

اقدام ارزشمند بدمینتون‌باز استان در مسابقات جهانی/ سکوی افتخار مزین به نام شهید باکری

اقدام ارزشمند بدمینتون‌باز استان در مسابقات جهانی/ سکوی افتخار مزین به نام شهید باکری

بدمینتون‌باز استان در مسابقات قهرمانی پیوند اعضاء جهان به مقام نائب قهرمانی دست یافت. به گزارش سهند، مسابقات بدمینتون پیوند اعضاء قهرمانی جهان از ۲۰ مرداد ماه تا ۴ شهریور ماه با شرکت ورزشکارانی از ۵۶ کشور به میزبانی شهر نیوکاسل انگلستان برگزار شد و حسین رضایی از استان آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از کشورمان حضور داشت.  این

بدمینتون‌باز استان در مسابقات قهرمانی پیوند اعضاء جهان به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

به گزارش سهند، مسابقات بدمینتون پیوند اعضاء قهرمانی جهان از ۲۰ مرداد ماه تا ۴ شهریور ماه با شرکت ورزشکارانی از ۵۶ کشور به میزبانی شهر نیوکاسل انگلستان برگزار شد و حسین رضایی از استان آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از کشورمان حضور داشت. 

این رقابت‌ها به علت تعدد نفرات شرکت‌کننده به صورت تک حذفی انجام شد که رضایی توانست با غلبه بر حریفان خود به دیدار نهایی راه یابد اما در فینال با قبول شکست مقابل نماینده کشورمان آلمان به مقام نائب قهرمانی دست یافته و مدال نقره را کسب کرد.

این ورزشکار شایسته استان هنگام توزیع مدال‌ها در اقدامی ارزشمند با پرچم مقدس کشورمان و پیراهنی که تصویر شهید مهدی باکری روی آن نقش بسته بود، روی سکو رفته و نشان نقره خود را دریافت کرد.

رضایی در خصوص این اقدام فرهنگی خود گفت: من در مطالعاتی که قبل از اعزام به این مسابقات داشتم، به این نتیجه رسیدم عناوینی که ما ورزشکاران کسب می‌کنیم در برابر رشادت‌های شهدا، ماکتی از قهرمانی است و قهرمانان واقعی این عزیزان هستند. 

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم تا خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کرده و تقدیم این شهید بزرگوار کنم که متاسفانه قسمت نشد.

این ورزشکار استان تصریح کرد: من در دیدار نیمه‌نهایی مصدوم شدم و به همین دلیل نتوانستم در بازی فینال با تمام قدرت حاضر شوم. ان‌شاءالله در تورنمنت‌های آینده جبران خواهم کرد. 

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هشت =