کد خبر : 5183
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۱

افزایش امکانات مجتمع رفاهی پتروشیمی برای پاسخگویی به رفاه گردشگران در سال ۲۰۱۸

افزایش امکانات مجتمع رفاهی پتروشیمی برای پاسخگویی به رفاه گردشگران در سال ۲۰۱۸

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت ویژه پتروشیمی تبریز در خطه شمال غرب کشور، خواستار آماده‌سازی و  افزایش امکانات مجتمع رفاهی این شرکت برای پاسخگویی به رفاه گردشگران خارجی در سال ۲۰۱۸ شد.  به گزارش نگاه به نقل ایسنا، مسعود پزشکیان در دیدار با درفشی، مدیرعامل جدید پتروشیمی تبریز، بهره‌گیری از علوم

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت ویژه پتروشیمی تبریز در خطه شمال غرب کشور، خواستار آماده‌سازی و  مسعود پزشکیانافزایش امکانات مجتمع رفاهی این شرکت برای پاسخگویی به رفاه گردشگران خارجی در سال ۲۰۱۸ شد. 

به گزارش نگاه به نقل ایسنا، مسعود پزشکیان در دیدار با درفشی، مدیرعامل جدید پتروشیمی تبریز، بهره‌گیری از علوم و فنون نخبگان و فرهیخنگان مراکز علمی و دانشگاهی کشور به عنوان ذخایر این مرز و بوم را در اجرای طرح‌های پژوهشی، تولید و صنعتی مورد تاکید قرار داد.

وی تصریح کرد: جذب افراد تحصیل کرده در اجرای طرح‌های جدید، جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع، علاوه بر رفع بیکاری با ایجاد اشتغال، بر رونق و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور تاثیر به سزایی خواهد داشت.

مدیرعامل جدید پتروشیمی تبریز نیز در این دیدار با اشاره به نقش مدیریت نوین در بهبود وضعیت اقتصادی این شرکت، گفت: بار سنگین در کنار متخصصان سختکوش سبک تلقی می‌شود و تلاش بر این است که بتوانیم پتروشیمی تبریز را به نگین برتر صنایع پتروشیمی کشور تبدیل کنیم.

درفشی اجرای خط لوله اتیلن غرب از میاندوآب به تبریز را عامل موثر در ایجاد پروژه‌های جدید برای افزایش تولید و همچنین ایجاد اشتغال بیان کرد و افزود: با اجرای این طرح با ۲۱۵۰ میلیار ریال سرمایه‌گذاری در مسیر ۱۵۴ کیلومتری  میاندوآب – تبریز و انتقال سالانه ۲۰۰ هزار تن اتیلن به این مجتمع، ظرفیت تولید پتروشیمی تبریز ۲٫۵ برابر افزایش می‌یابد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =