کد خبر : 9585
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۱۸

افتتاح آزاد راه تبریز_سهند به شهریور ماه ۹۸ موکول شد

افتتاح آزاد راه تبریز_سهند به شهریور ماه ۹۸ موکول شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: پیمانکار طرح نیز به صورت جدی عملیات اجرایی آن را آغاز کرده و این پروژه تا پایان شهریور ۹۸ به بهره برداری می رسد. به گزارش آواي سهند، این پروژه که به واسطه احداث واحدهای مسکن مهر و افزایش انفجار گونه جمعیت در شهر جدید سهند به یکی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: پیمانکار طرح نیز به صورت جدی عملیات اجرایی آن را آغاز کرده و این پروژه تا پایان شهریور ۹۸ به بهره برداری می رسد.

به گزارش آواي سهند، این پروژه که به واسطه احداث واحدهای مسکن مهر و افزایش انفجار گونه جمعیت در شهر جدید سهند به یکی از حیاتی ترین پروژه های کلانشهر تبریز تبدیل شده است، همچنان در سریال خلف وعده مسئولان روزهای ناتمامی را می گذراند.

پروژه ‌ای که گفته می ‌شود با بهره ‌برداری از آن ساکنان شهر جدید سهند در کمتر از ۱۰ دقیقه به تبریز خواهند رسید و با توجه به عدم وجود مراکز بهداشتی- درمانی، آموزشی، رفاهی- تفریحی و … در این شهر، ساکنان آن خواهند توانست به این امکانات اولیه دسترسی داشته باشند.

“عباس مصطفوی” در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه آزاد راه سهند_ اندیشه_ تبریز از جمله پروژه های شاخص شهر جدید سهند دانست و اظهار کرد: با اقداماتی که انجام شد اکنون آزاد راه تبریز- اندیشه- سهند هیچ گونه مشکلی از بابت تملک ندارد و پیشرفت فیزیکی آن برای چهار خطه ۶۷ درصد و برای ۶ خطه نیز ۵۱ درصد است.
وی گفت: پیمانکار طرح نیز به صورت جدی عملیات اجرایی آن را آغاز کرده و این پروژه تا پایان شهریور ۹۸ به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه بهره ‌برداری از آزادراه تبریز-سهند یکی از آرزوهای مردم این شهر جدید است، اذعان کرد: این آزادراه به طول ۱۵ کیلومتر است که با سرمایه ‌گذاری ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی احداث شده و بهره برداری از آن به صورت ۴۰ درصد سهم شرکت عمران و ۶۰ درصد سهم سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

مصطفوی تصریح کرد: در مکان یابی شهرجدید سهند به لحاظ سهولت دسترسی به این شهر احداث آزاد راهی بین شهر تبریز و شهر جدید سهند در برنامه متولیان شهر قرار گرفت که از پل لاله واقع در کنارگذر جنوبی تبریز شروع و به محدوده اراضی شهرجدید سهند می رسد.

وی افزود: ۲۱ ماه زمان بندی پروژه است که از برنامه ۳ ماه جلو هستیم، آزاد راه به طول ۲۴ کیلومتر که ۹ کیلومتر آن از سمت شهر جدید سهند به اتمام رسیده و ۱۵ کیلومتر آن از طرف تبریز تا پایان سال جاری به بار ترافیکی خواهد رفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید سهند ادامه داد: مشکل دیگر این پروژه تملک باغ های موجود در مسیر بود که تملک آن انجام و هزینه های تملک نیز پرداخت شده است.
مصطفوی با اشاره به تقاطع غیرهم سطح ورودی شهر سهند افزود: جهت حل مشکل ترافیکی و ساماندهی ورودی شهر این تقاطع در حال احداث است که با بهره برداری آن بار ترافیکی از ورودی شهر به بافت داخل شهر فاز ۴ و شهر اسکو منتقل می شود و از طرفی ورود به محدوده گردشگری و جنگلی هشت بهش شهر جدید سهند نیز از طریق این تقاطع تامین خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه قطار شهری در دو مسیر راه‌آهن و آزادراه در دست مطالعه است، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی فعلی مسیر راه آهن مقرون به صرفه ‌تر بوده و مشاور در حال مطالعات مسیر است که احداث آن، تحول اساسی در حمل و نقل سهند خواهد بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − دو =