کد خبر : 15128
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۹

استعفا؛ سورپرایز نصیرزاده!

استعفا؛ سورپرایز نصیرزاده!

معلوم نیست تیم‌های استانی تا کی باید چوب سلیقه‌های فردی در جذب سرمربی و بازیکن را بخورند. تیمی که این چنین به انتخاب سرمربی خود اقدام می‌کند و مدیرعامل آن به بهانه همیشگی مشکلات خانوادگی استعفا می‌دهد، قطع به یقین آینده‌ای مبهم را پیش روی خود می‌بیند. به گزارش آژانس خبری «آوای سهند»، رسول خطیبی،

معلوم نیست تیم‌های استانی تا کی باید چوب سلیقه‌های فردی در جذب سرمربی و بازیکن را بخورند. تیمی که این چنین به انتخاب سرمربی خود اقدام می‌کند و مدیرعامل آن به بهانه همیشگی مشکلات خانوادگی استعفا می‌دهد، قطع به یقین آینده‌ای مبهم را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش آژانس خبری «آوای سهند»، رسول خطیبی، بازیکن و سرمربی سابق تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز، از سوی هیئت مدیره این باشگاه به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب شد.

انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی ماشین‌سازان در حالی روی داده است که هفته پیش هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل سابق این تیم خبر از سورپرایز هواداران یاشیل ماشین در انتخاب سرمربی داده بود. سرمربی تیم در موعد مقرر انتخاب نشد که هیچ، مدیرعامل این تیم نیز پس از دو روز استعفا داده و از سمت خود کناره‌گیری کرد.

عدم انتخاب سرمربی تیم در موعد مقرر و به دنبال آن استعفای مدیرعامل، می‌تواند نشانه‌ای از اختلاف بین هیئت مدیره این باشگاه با مدیرعامل سابق تیم باشد. مدیرعاملی که قصد سورپرایز کردن هواداران را داشت، حال کناره‌گیری کرده و استعفایش، خود سورپرایزی برای فوتبالی‌های تبریز شده است. همزمان نیز هیئت مدیره باشگاه دست به انتخاب سرمربی جدید تیم زده است.

معلوم نیست تیم‌های استانی تا کی باید چوب سلیقه‌های فردی در جذب سرمربی و بازیکن را بخورند. تیمی که این چنین به انتخاب سرمربی خود اقدام می‌کند و مدیرعامل آن به بهانه همیشگی مشکلات خانوادگی استعفا می‌دهد، قطع به یقین آینده‌ای مبهم را پیش روی خود می‌بیند.

این اولین بار نیست که یک مربی این چنین و با فشار از بالا انتخاب می‌شود، و تا زمانی که زیرساخت‌های حرفه‌ای‌گری در باشگاه‌های استان بازتعریف نشود، در آینده نیز شاهد چنین کارهایی خواهیم بود.

بحثی که در اینجا بایستی جداگانه به آن پرداخت شود؛ مسئله حضور رسول خطیبی در رأس کادر فنی باشگاه ماشین‌سازی است. صرف انتخاب رسول خطیبی شاید بتواند برای فوتبال استان مفید واقع شود، ولی انتخابی اینچنینی و غیرحرفه‌ای مطمئنا به مذاق فوتبال‌دوستان استان خوشایند نخواهد بود

رسول خطیبی بارها ثابت کرده است که علاقمند به جوانگرایی و معرفی بازیکنان جدید تبریز و آذربایجان بوده و تجربه سرمربیگری او در سال‌های قبل و تیم‌های مختلف این امر را به خوبی نشان داده است. بایرامی، نریمان جهان، آقایی، کامدار، طاهران نقی‌زاده و… بازیکنانی بودند که زیر نظر رسول خطیبی جذب و راهی تیم‌های مختلف لیگ برتر شده‌اند.

علی‌الظاهر امسال نیز زنوزی مالکیت ماشین‌سازی تبریز را واگذار نکرده است و همین امر می‌تواند بحث جوان‌گرایی در تیم‌های آذربایجان را با حضور رسول خطیبی قوت بخشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + پانزده =