کد خبر : 38794
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

خبر خوش برای هواداران تراکتور:

چمن یادگار بالاخره عوض می‌شود!

چمن یادگار بالاخره عوض می‌شود!
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی اعلام‌ کرد که پس از قول مساعد وزیر ورزش و کسب مجوزهای لازم درحال برآورد برای تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) می‌باشند.

به گزارش نگاه، ماجرا از این قرار است که پس از اعتراضات مستمر پاکو خمز به وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام و درخواست برای تعویض آن، اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد که باتوجه به موانع قانونی امکان وارد کردن چمن به صورت رولی را ندارد و در صورت کاشت بذر هم مدت زمانی درحدود ۹ ماه الی ۱/۵ سال برای بهره‌برداری مجدد از استادیوم لازم است که این موضوع عملا بحث تعویض چمن را غیرممکن می‌کرد.

در همین راستا در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان این موضوع به گوش وی رسید و سجادی اعلام کرد که در بحث واردات هر کمکی از دستش بربیاید را از طریق دولت انجام خواهد داد و تنها مشکل باقی مانده مجوز جهاد کشاورزی برای عدم قرنطینه دوهفته‌ای چمن وارداتی بود که ستوده‌نژاد می‌گوید قول حل این مشکل را هم از مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گرفته است.

حبیب ستوده‌نژاد با اعلام حل موانع واردات چمن چنین توضیح داد: “ما هر سال ۴۰ میلیارد تومان برای یادگار امام مصوبه گرفته‌ایم و الان اولویت اول ما بحث چمن است و از این اعتبارات برای آن هزینه خواهیم کرد. روز جمعه با آقای فتحی مدیرکل جهاد استان صحبت کردم که ایشان اعلام کردند حاضر هستند کمک کنند تا مشکل حل شود. من بعد از شنیدن این موضوع، با پیمانکار تماس گرفتم و از وی خواستم برآورد هزینه‌های واردات چمن به صورت رولی را به ما اعلام کند. ایشان مذاکرات خود با شرکت‌های خارجی را شروع کرده و قرار است تا دو روز آینده به ما اطلاع دهد.”

وی ادامه داد: “قرار است تا دو روز آتی به ما اعلام شود که اولا در ترکیه چمن به صورت رول درحال حاضر موجود هست یا خیر. چمن‌ها به دو صورت سردسیری و گرمسیری است و ایشان درحال بررسی هستند تا به ما شرایط را اعلام کنند. در بحث اعتباری هم بابت چمن مشکل مالی نداریم و اولویت ما از اعتبارات اخذ شده برای یادگار امام ابتدا بحث چمن است.”

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی راجع به مدت زمان پهن کردن چمن رولی هم اظهار داشت: “با این شرکت صحبت خواهیم کرد تا متوجه بازه زمانی هم بشویم. شاید این شرکت بگوید که فعلا موجودی ندارد و باید کاشت انجام داده و تحویل دهد. ابتدا اجازه دهید جواب شرکت را بدانیم و بعد ببینیم چه کار می‌کنیم. حتی می‌خواستم با آقای نصیرزاده تماس بگیرم و به ایشان بگویم حالا که محمد نصرتی در ترکیه است، از وی بخواهد که ایشان هم پیگیری کنند. حتما این موضوع را به آقای نصیرزاده خواهم گفت و در این بحث کاملا جدی هستیم چراکه تراکتور برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.”

وی در پاسخ به این سوال که چرا از چمن ذخیره ورزشگاه نقش جهان استفاده نمی‌کنند هم گفت: “فکر نمی‌کنم قبول کنند. حتی اگر قبول کنند هم نوع چمن‌ها متفاوت است. هم‌چنین بعید می‌دانم آن‌قدری ذخیره داشته باشند که میدان ما به طول و عرض ۱۱۰ در ۶۰ را تامین کند.”

ستوده‌نژاد در رابطه با بحث واگذاری ورزشگاه یادگار امام هم اعلام کرد که آماده است تا این استادیوم هم مانند نقش جهان به باشگاه واگذار شود: “اولویت ما برای واگذاری باشگاه تراکتور است و نامه هم زده‌ایم. تا به حال جوابی به نامه ما نداده‌اند. من حتی نحوه واگذاری نقش جهان به سپاهان را هم جویا شده‌ام و موافقت آقای وزیر هم اخذ شده است. ما آمادگی واگذاری را داریم و اولویت ما هم تراکتور است ولی اگر تراکتور نخواهد، به شهرداری واگذار خواهیم کرد. البته بحث واگذاری خللی در تعویض چمن ایجاد نمی‌کند و اولویت اول ما بحث تعویض چمن است.”

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 10 =