کد خبر : 10878
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۲۴

از تعویض ناراحت نشدم/ درد داشتم

از تعویض ناراحت نشدم/ درد داشتم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی امروز از تعویض ناراحت نشدم بلکه به خاطر دردی که داشتم، با ناراحتی از زمین خارج شدم.   به گزارش آوای سهند، اشکان دژاگه شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی امروز از تعویض ناراحت نشدم بلکه به خاطر دردی که داشتم، با ناراحتی از زمین خارج شدم.

 

به گزارش آوای سهند، اشکان دژاگه شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی بود ولی تا لحظه آخر جنگیدیم و شکر خدا امتیاز گرفتیم و به نظرم گرفتن یک امتیاز در اصفهان برای تیم تراکتورسازی نتیجه خوبی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از قبل گفته‌ایم که تیم کمی وقت می‌خواهد و در حال جا افتادن است. تیم ما این دو بازی آخر خیلی بهتر از بازی تیم مقابل استقلال بود.

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: امیدوار هستم که تیم بهتر شود و وضعیت تیم ما در بازی‌های آینده بهبود یابد.

وی درباره مصدومیتش در بازی امروز و ناراحتی‌اش هنگام تعویض در مسابقه گفت: من در بازی امروز اندکی درد داشتم و از ابتدای بازی با درد وارد زمین شدم. آدم همیشه از تعویض ناراحت می‌شود اما امروز من از درد ناراحت بودم و موقعیت مناسبی پیش نیامد. امیدوارم که در هفته‌های آینده شرایط تیم ما بهتر شود.

دژاگه اضافه کرد: برای بهبود وضعیتم نیاز به وقت دارم اما اکنون هم از قبل خیلی بهتر هستم و بازی‌ها هفته به هفته خیلی بهتر می‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =