کد خبر : 36773
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ارزش‌‌های پوسیده باید طرد شوند/ باید از ظرفیت هنر و هنرمندان استفاده شود

ارزش‌‌های پوسیده باید طرد شوند/ باید از ظرفیت هنر و هنرمندان استفاده شود
حجت الاسلام آل‌هاشم گفت: باید از هنر و هنرمند استفاده شود زیرا ای بسا که یک پیام با صدای هنر بیان می‌شود.

به گزارش نگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: آقای عابدینی در مناظره دولت یازدهم مجری بودند و به خوبی برنامه را مدیریت کردند؛ در نیروی هوایی ارتش خلبانان که در مسئولیت‌های مختلف انجام وظیفه می‌کنند ولی پرواز را رها نمی‌کنند و دقیقا آقای عابدینی هم در حالیکه مسئولیت استان‌های صدا و‌سیما را بر عهده دارند اما همچنان کار اصلی خود یعنی تحلیل‌گری را رها نکرده‌اند.

وی ادامه داد: باید با طرد ارزش‌های پوسیده و‌ طرح ارزش‌های متعالی اسلامی در جهت رهانیدن انسان از بند شیطانی همت گمارند، به گفته امام (ره) باید این مجموعه به دانشگاه بزرگ تبدیل شود.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: باید از هنر و هنرمند استفاده شود زیرا ای بسا که یک پیام با صدای هنر بیان می‌شود؛ مثلا همین آقای چاووشی که همه آقا هاشم می‌شناسند می‌بینید که چقدر محبوب است؟

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در نهضت تولید علم و فکر در زمینه‌های مختلف نقش ایفا کند و خط تولید فکر و نظریه را دنبال کند، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایفی که نباید از آن غفلت شود، حذف کامل هنجارهایی مثل خشونت یا تغییر ساعت چنین برنامه‌هایی برای عدم تماشای کودکان است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: از تلاش و مجاهدت آقای صفری در مدت مسوولیتشان تشکر می‌کنم؛ از معاونان و کارکنان پشت صحنه او هم تشکر می‌کنم که هیچکاه دیده نمی‌شوند.

وی بااشاره به مشکلات کارکنان سازمان صداوسیما یادآور شد: اکثر مراجعین از کارکنان صدا و سیما از آن دست کارکنانی هستند که بیش از ۱۵ سال است که تغییر وضعیت نداشته و‌همچنان روز مزد هستند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − سه =