کد خبر : 18425
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

ارتش آمریکا ترامپ را برای جلوگیری از حمله به ایران توجیه کرد

ارتش آمریکا ترامپ را برای جلوگیری از حمله به ایران توجیه کرد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: روزی که پهپاد زده شد، رئیس جمهور آمریکا تا آستانه تصمیم رفت، اما اجرا نکرد و این تصمیم، حاصل برآورد اطلاعاتی ارتش آمریکا بود. به گزارش سهند، رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اطلاعات ارتش آمریکا، رئیس‌جمهور این کشور را برای اجرا نکردن تصمیم خود در رابطه با حمله به ایران

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: روزی که پهپاد زده شد، رئیس جمهور آمریکا تا آستانه تصمیم رفت، اما اجرا نکرد و این تصمیم، حاصل برآورد اطلاعاتی ارتش آمریکا بود.

به گزارش سهند، رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اطلاعات ارتش آمریکا، رئیس‌جمهور این کشور را برای اجرا نکردن تصمیم خود در رابطه با حمله به ایران توجیه کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بزرگترین دروغ هم این بود که ترامپ گفت برای جان ۱۰۰ نفر این کار را نکردیم. درحالیکه برای او روشن کردند که اگر به ایران حمله کنیم در موشکی ایران چه اتفاقی می افتد، در جزایر چه اتفاقی می افتد، در خلیج فارس و تنگه هرمز چه اتفاقی می افتد، در کشورهای منطقه که ایران بازوانی را دارد چه اتفاقی می افتد.
سرلشکر باقری در ادامه افزود: فعالیت موازی در سپاه و ارتش نداریم. به عنوان مثال کار نیروی هوافضای سپاه  موضوع موشکی است، اما کار نیروی هوایی ارتش پروازی است.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 12 =