کد خبر : 17854
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۲۹

ادعای گازتا: آدبایور با تراکتور دو ساله بست!

ادعای گازتا: آدبایور با تراکتور دو ساله بست!

سایت گازتا دلا اسپرت از عقد قرارداد دو ساله امانوئل آدبایور با باشگاه تراکتور خبر داده است.

سایت گازتا دلا اسپرت از عقد قرارداد دو ساله امانوئل آدبایور با باشگاه تراکتور خبر داده است.

به گزارش سهند  و به نقل از گازتا دلو اسپرت امانوئل آدبایور مهاجم سابق تیم‌های موناکو، آرسنال، منچسترسیتی، رئال مادرید، تاتنهام و باشاک شهیر ترکیه با یکی از برترین‌ تیم‌های ایران یعنی تراکتور به توافق رسیده و قرارداد دو ساله‌ای با تراکتور تبریز به امضا رسانده است. آدبایور تحت تاثیر سخنان مصطفی دنیزلی قرار گرفته است. طبق گفته این سایت دنیزلی به شدت خواستار آدبایور برای جانشینی استوکس است تا برای قهرمانی لیگ ایران تلاش کنند.

از یک هفته گذشته شایعات فراوانی در خصوص پیوستن امانوئل آدبایور به تراکتور وجود دارشت و حتی این بازیکن با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامی به آن دامن زد اما مسئولان باشگاه هر گونه مذاکره با او را تکذیب کردند. با این حال صادقیان، مدیرعامل تراکتور با سفر به استانبول باب مذاکره با مهاجم توگویی و دیگر مهاجمان خارجی را باز کرده و در آستانه جذب یکی از آن‌هاست.

تراکتور بعد از جدایی آنتونی استوکس و لی اروین مهاجم تخصصی به جز ساسان انصاری و رضا شکاری در ترکیب خود ندارد و به دنبال جذب بازیکن طراز اول است. هر چند که مدیریت تراکتور در جدید ترین اظهارات خود خبر جذب این مهاجم را تکذیب کرده است و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 14 =