کد خبر : 30217
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

ادامه فرصت‌سوزی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال

ادامه فرصت‌سوزی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال مس سونگون با قبول شکست مقابل مقاومت البرز در هفته هجدهم لیگ برتر، بار دیگر فرصت نزدیک شدن به صدرنشین این رقابت ها را از دست داد و به رده سوم جدول رده بندی سقوط کرد.

به گزارش نگاه، در دور برگشت رقابت های لیگ برتر فرصت های متعددی برای مس سونگون برای صعود به صدر جدول و یا حداقل کم کردن فاصله با صدرنشین رقابت ها فراهم شده، اما قهرمان چهار دوره متوالی، از هیچ کدام از این فرصت ها آنچنان که باید استفاده نکرده و دست این تیم از صدر جدول تاکنون کوتاه مانده است.
هفته هجدهم رقابت ها با توجه با شکست ۶ بر ۴ گیتی پسند مقابل کراپ الوند، بهترین فرصت برای شاگردان بی غم در کرج بود تا فاصله چهار امتیازی با گیتی پسند صدرنشین به حداقل امتیاز ممکن کاهش یابد، اما اینگونه نشد و یاران مس با شکستی غیرمنتظره مقابل مقاومت البرز، نه تنها به صدر جدول نزدیک نشدند، بلکه جایگاه دومی خود را تقدیم تیم کراپ الوند کردند.  
در هفته پانزدهم نیز، مسی ها به رغم شکست گیتی پسند در مصاف با مقاومت البرز، مقابل سن ایچ ساوه در تبریز به تساوی سه بر سه رسیدند تا تیم اصفهانی نفس راحتی بکشد و به تنهایی صدرنشین رقابت ها باقی بماند.
از دست دادن چنین فرصت هایی که شاید تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال تکرار نشود به معنی دست نیافتنی شدن قهرمانی و بسته شدن پرونده چهار عنوان قهرمانی متوالی است.
تیم فوتسال مس سونگون، پوکر لیگ برتر که در چهار دوره متوالی ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ قهرمان بلامنازع رقابت ها شده است هشت هفته تا پایان رقابت ها و دفاع از عنوان قهرمانی و کسب پنجمین قهرمانی (گلات) فرصت دارد و در صورتیکه که فرصت سوزی های اخیر ادامه داشته باشد دستیابی به پنجمین قهرمانی ممکن نخواهد بود.
در حال حاضر و پس از نتایجی که در هفته اخیر لیگ برتر فوتسال رقم خورد پنج تیم در جمع مدعیان این فصل قرار گرفتند و به نظر قهرمان دوره ۱۴۰۰، یکی از تیم های گیتی پسند، کراپ الوند، مس سونگون، سن ایچ و مقاومت البرز خواهد بود و قطع یقین تیمی که از فرصت ها بهترین استفاده را بکند و فرصت سوزی نکند شانس بیشتری برای کسب این عنوان خواهد داشت.
مس سونگون در ادامه رقابت های لیگ برتر با تیم های فرش آرا، کراپ الوند، راگا و شهروند ساری در تبریز و فولاد زرند ایرانیان، گیتی پسند، حفاری اهواز و فردوس قم در خارج از خانه مصاف می دهد و برای کسب قهرمانی باید تلاش کند حداکثر امتیاز ممکن از این هشت بازی را کسب کند در غیر اینصورت، شانس چهار تیم دیگر برای کسب این عنوان بیشتر خواهد بود.
در جدول رده بندی این رقابت ها، گیتی پسند با ۴۳، کراپ الوند با ۴۰، مس سونگون با ۳۹، سن ایچ با ۳۸ و مقاومت البرز با ۳۷ امتیاز در رده های اول تا پنجم و شهروند ساری و حفاری اهواز به ترتیب با ۱۰ و هشت امتیاز در رده های سیزدهم و چهاردهم و انتهای جدول جای دارند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =