کد خبر : 41655
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

اجرای همزمان چهار پروژه ورزشی با مساحت ۱۸ هزار مترمربع در منطقه ۴

اجرای همزمان چهار پروژه ورزشی با مساحت ۱۸ هزار مترمربع در منطقه ۴
شهردار منطقه ۴ از اجرای همزمان چهار پروژه با مساحت هجده هزارو ۳۸۰ مترمربع برای توسعه زیرساخت های ورزشی در حوزه منطقه خبر داد.

به گزارش نگاه، هادی مقدم زاده با اعلام این خبر گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی یکی از اولویت های مدیریت شهری تبریز است.

وی اضافه کرد: با توجه به بافت متراکم منطقه ۴، گسترش سرانه ورزشی در حوزه این منطقه حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به احیا و تکمیل استخر آتش نشانی ستارخان، افزودف ساخت مخازن استخر آتش نشانی ستارخان نیز آغاز شده و بدون وقفه در حال انجام است.

وی تشریح کرد: این مخازن از جنس گالوانیزه بوده و توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ساخته می شود.

او ادامه داد: استخر آتش نشانی ستارخان در مساحت کلی ۳۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در دو قرار داد ابنیه و موتورخانه تکمیل می‌شود.

هادی مقدم‌زاده اظهار کرد: در گامی دیگر زمین چمن مصنوعی واقع در بلوار خلبان در مرحله پایانی قرار داشته و به بهره برداری نزدیک می شود.

وی افزود: این پروژه در مساحتی بالغ ۷۳۰۰ متر مربع و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریالی و در راستای گسترش فضای ورزشی منطقه احداث می شود.

شهردار منطقه ۴ همچنین به پیشرفت ۶۰ درصدی در احداث فاز اول مجموعه فرهنگی و ورزشی واقع در بلوار ستارخان اشاره کرد و افزود: این پروژه ورزشی در مساحت ۶۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۹۳ میلیارد ریالی با شتاب پیش می رود.

 

به گفته مقدم زاده همزمان نیز سالن ورزشی در پارک امیرکبیر به مساحت یک هزارو ۳۷۵ مترمربع و به عنوان یکی از ۲۵ سالن ورزشی در دست احداث شهرداری تبریز برای توسعه سرانه ورزشی منطقه در دست اجراست.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =