کد خبر : 19684
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۱۹

اجرای “اشک، عشق، مشک” در تبریز

اجرای “اشک، عشق، مشک” در تبریز

کارگردان نمایش های مذهبی و آئینی تبریز و استان با نمایش “اشک، عشق، مشک” دوباره به صحنه می آید. به گزارش سهند؛ نمایش مذهبی و آئینی “اشک، عشق، مشک” برای پنجمین سال در تبریز به روی صحنه خواهد رفت. “محمد روشنی” کارگردان این اثر نمایشی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: نمایش “اشک،

کارگردان نمایش های مذهبی و آئینی تبریز و استان با نمایش “اشک، عشق، مشک” دوباره به صحنه می آید.

به گزارش سهند؛ نمایش مذهبی و آئینی “اشک، عشق، مشک” برای پنجمین سال در تبریز به روی صحنه خواهد رفت.

“محمد روشنی” کارگردان این اثر نمایشی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: نمایش “اشک، عشق، مشک” برای پنجمین بار در طول این سال ها، امسال نیز به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، توسط گروه هنری و نمایشی “همای رحمت” به روی صحنه خواهد رفت تا به سهم خودمان ادای دینی هرچند ناچیز به ساحت سرور و سالار شهیدان و اهل بیت عصمت و طهارت کرده باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر ضرورت بازتعریف و نشر مداوم پیام ها و اهداف قیام ظلم ستیزانه امام حسین (ع)، خاطرنشان کرد: همواره به دنبال آن بوده ایم تا با استفاده از بستر و ظرفیت های هنر نمایش، در راستای تبیین و بازتعریف فلسفه قیام بزرگ و عبرت آموز عاشورا گام برداریم و امسال نیز به دنبال آن هستیم تا از دریچه هنر تئاتر و نمایش، به این مهم دست یابیم.

کارگردان نمایش اشک، عشق، مشک در ادامه از طراحی نوآورانه در شکل و محتوای این نمایش نسبت به سنوات قبل به عنوان مزیت و ویژگی نمایش امسال خبر داد و تصریح کرد: در نمایش امسال علاوه بر نوآوری های شکلی و محتوایی نمایش و نیز فرم بازی ها، بخش ویژه ای نیز با موضوع جایگاه، شان، رشادت ها و ایثار شهدای گرانقدر مدافع حرم، به عنوان سربازان شهید جبهه مقاومت به متن نمایش اضافه شده است و من از عموم علاقمندان نمایش و تئاتر دعوت می کنم این اثر مذهبی را که حاصل زحمات و تلاش های چندین ماهه یک گروه ۷۰ نفری است تماشا کنند.

روشنی همچنین با اشاره به زمان و محل اجرای این اثر نمایشی افزود: نمایش اشک، عشق، مشک طی روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به مدت هفت شب و در سالن بزرگ فتح خیبر تبریز به روی صحنه خواهد رفت.

وی در عین حال با قدردانی از نهادها و سازمان هایی که در راه اجرای نمایش اشک، عشق، مشک، گروه هنری و نمایشی همای رحمت را یاری کرده اند گفت: نهادهایی همچون اداره کل ورزش و جوانان شهرستان تبریز، بسیج ورزشکاران استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری تبریز، اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان، سپاه عاشورا و رسانه های گروهی استان از جمله مجموعه ها و سازمان هایی هستند که در طول ماه های اخیر، با حمایت های معنوی خود، در کنار اعضای گروه و عوامل نمایش اشک، عشق، مشق بوده اند و من لازم می دانم به نمایندگی از دستیاران، عوامل اجرایی و بازیگران این نمایش از این عزیزان قدردانی کنم.

روشنی در خاتمه از عموم شهروندان، ادارات، سازمان ها، نهادهای دولتی و فرهنگی خواست در روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهرماه، با حضور در سالن بزرگ فتح خیبر تبریز، میهمان عوامل اجرایی، بازیگران و گروه کارگردانی نمایش اشک، عشق، مشک باشند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =