کد خبر : 42089
تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

آماده سازی ورودی جنوب غرب تبریز برای استقبال شایسته از میهمانان نوروزی

آماده سازی ورودی جنوب غرب تبریز برای استقبال شایسته از میهمانان نوروزی
شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: ارائه این خدمات، خاطره خوب از سفر به تبریز را در ذهن مهمانان ثبت خواهد کرد.

به گزارش نگاه، اصغر آدی بیگ در جلسه ای با حضور نماینده اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی و مدیر گردشگری شهرداری تبریز اظهار کرد: اقدامات و خدمات ارائه شده به شهروندان و گردشگران در ایام نوروز، حاصل کار تیمی و گروهی بوده و شهرداری تبریز با تعامل با ادارات و سازمان های مربوطه آماده استقبال از بهار است.

وی افزود: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ها اقدامات عملی، به منظور استقبال هر چه بهتر از بهار و میهمانان نوروزی و خدمات رسانی به مسافرین برگزار شد.

آدی بیگ با تاکید بر اینکه برنامه ریزی برای خدمت ارزنده به مسافران نوروزی یکی از ضروریات طرح استقبال از بهار است، بیان کرد:  کمپ نوروزی در پارک مراغه ای که شامل امکانات آلاچیق، باجه فروش صنایع دستی و سوغات تبریز، باجه مخصوص هلال احمر، امداد خودرو، باجه مخصوص عکاسی تجهیز به لباس محلی و کارواش خودرو ویژه مسافرین در حال آماده سازی است.

وی ادامه داد: تبریز به دلیل دارا بودن، جاذبه های تفریحی، گردشگری و تجاری یکی از شهرهای مهم در زمینه جذب مسافر است و ما باید با تلاش شبانه روزی شرایط لازم را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم کنیم.

آدی بیگ گفت: در راستای اقدامات استقبال از بهار، چهار المان جدید و متنوع مناسبتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان جهت ساخت و نصب در جنوب غرب تبریز سفارش داده شده است.

به مناسبت استقبال شایسته از میهمانان نوروزی، جلسه ای برای تعاملات برای استقبال شایسته از میهمانان نوروزی با مشارکت شهردار منطقه ۷ تبریز، نماینده اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و مدیر گردشگری شهرداری تبریز و معاونین و مدیران منطقه ۷، برگزار شد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − نه =