کد خبر : 17265
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

آماده سازی تبریز برای میزبانی هر چه بهتر از رئیس جمهور و هیات دولت

آماده سازی تبریز برای میزبانی هر چه بهتر از رئیس جمهور و هیات دولت

در آستانه سفر رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت به آذربایجان شرقی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز بر آماده سازی هرچه بهتر شهر و استقبال شایسته از مقامات عالی رتبه کشوری تاکید کرد. به گزارش سهند، محمدرضا قربانیان تبریزی که در جلسه فوق العاده معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز و ناظرین

در آستانه سفر رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت به آذربایجان شرقی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز بر آماده سازی هرچه بهتر شهر و استقبال شایسته از مقامات عالی رتبه کشوری تاکید کرد.

به گزارش سهند، محمدرضا قربانیان تبریزی که در جلسه فوق العاده معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز و ناظرین ستادی این معاونت سخن می گفت، ضمن برشمردن اهمیت سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه ایشان به استان آذربایجانشرقی به ویژه کلانشهر تبریز، دستورات لازم را برای آماده سازی هرچه بهتر شهر و میزبانی شایسته از وی صادر کرد.

وی، پاکسازی اساسی معابر اصلی و فرعی، لایروبی و گندزدایی و نیز شستشوی مستمر جوبها ، کانالها وباکسهای زباله، رسیدگی و جمع آوری موارد کلی سد معبر، رسیدگی به وضعیت روشنایی پلها و زیرگذرها و چندین مورد دیگر را از جمله مواردی بیان کرد که باید مدنظر بیشتر و جدی حوزه معاونت خدمات شهری در این ایام قرار گیرد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز همچنین ابراز امیدواری کرد در مدت این سفر بتوانیم رسم میزبانی و مهمان نوازی را به نحو شایسته اداء کرده و شاهد خیر و برکت بیشتر این سفر برای استان عزیزمان باشیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 11 =