کد خبر : 40167
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

نیروهای مسلح کشور در منطقه حرف اول را می‌زنند

نیروهای مسلح کشور در منطقه حرف اول را می‌زنند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: به برکت وحدت، همدلی و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح از اقتدار ویژه‌ای برخوردارند.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام‌والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح در تبریز با تاکید بر اینکه در باره دفاع‌مقدس باید جهاد تبیین انجام شود، اظهار داشت: در بیان خاطرات جنگ و تحلیل آن، از بکار بردن تعابیری که ۲ ملت ایران و عراق را روبروی هم قرار می‌دهد، پرهیز شود .

وی ادامه داد: در دفاع‌مقدس بالاترین مفاهیم انسانی و الهی و برجسته ترین نمونه‌های تدبیر در بحرانی ترین شرایط با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و موکول نکردن فعالیت‌ها به فراهم بودن امکانات مشاهده شد که بزرگترین و ارزشمندترین درس‌های دفاع‌مقدس برای مسئولان و عموم مردم است.

امام جمعه تبریز هفته دفاع‌مقدس را محضر خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت و به ارواح ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان درود فرست و خاطرنشان کرد: این نخستین جنگی بود که به رغم حضور و همراهی قدرت‌های دنیا با حزب بعث وجبی از کشورمان از دست نرفت.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: به برکت وحدت، همدلی و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح از اقتدار ویژه‌ای برخوردارند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در منطقه حرف اول را می زنند، اظهار کرد: این نیروها به عنوان بازوان قدرتمند و سربازان هوشمند و اطمینان بخش رهبری در تراز جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس به واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود.

منبع: ایرنا

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =