کد خبر : 2739
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۱۱

آلمان فرودگاه‌های ایران را تجهیز می‌کند/ فرودگاه تبریز در اولویت آلمانی‌ها

آلمان فرودگاه‌های ایران را تجهیز می‌کند/ فرودگاه تبریز در اولویت آلمانی‌ها

کاردار سفارت آلمان در تهران از توافق وزیر امور زیربنایی آلمان و وزیر راه و شهرسازی ایران در خصوص همکاری برای تجهیز فرودگاه‌ها و خطوط ریلی و جاده‌ای در ایران، گفت: فرودگاه تبریز دومین پروژه بزرگی بود. به گزارش نگاه، “ماریان شوگراف” در دیدار با معاون اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: یکی از اهداف و

کاردار سفارت آلمان در تهران از توافق وزیر امور زیربنایی آلمان و وزیر راه و شهرسازی ایران در خصوص همکاری برای تجهیز فرودگاه‌ها و خطوط ریلی و جاده‌ای در ایران، گفت: فرودگاه تبریز دومین پروژه بزرگی بود.

به گزارش نگاه، “ماریان شوگراف” در دیدار با معاون اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: یکی از اهداف و برنامه های ما ایجاد شراکت تجاری بین تبریز  و یکی از شهرهای آلمان است.

وی با اشاره به توافق وزیر امور زیربنایی آلمان و وزیر راه و شهرسازی ایران در خصوص همکاری برای تجهیز فرودگاه‌ها و خطوط ریلی و جاده‌ای در ایران، تاکید کرد: فرودگاه تبریز دومین پروژه بزرگی بود که به ما پیشنهاد شد و به دلیل زیرساخت های موجود در این فرودگاه، مشتاق هستیم فعالیت های خود را از تبریز شروع کنیم.

شوگراف همچنین آمادگی مراکز آموزشی کشورش را برای ارایه آموزش های فنی و تخصصی به تکنسین های ایرانی اعلام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: بعد از اجرای توافق برجام، حضور هیات های خارجی در استان افزایش چشمگیری داشته است.

نواداد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات خود با کشور آلمان برنامه های ویژه ای همچون صدور ویزای فرودگاهی پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: این استان یکی از قطب های صنعتی کشور بوده و نقش مهمی در توسعه ارتباطات اقتصادی و تجاری با کشورهای مختلف دارد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از سفر هیات اقتصادی استان به ایالت زاکسن آلمان خبر داد و گفت: این سفر می تواند دریچه ای نو در ارتباطات دو کشور باز کرده و منجر به توسعه مناسبات بین ایران و آلمان شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 8 =