کد خبر : 6505
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

آجورلو: جایگاه فعلی به هیچ وجه شايسته تراکتور نیست/ جمعه مقابل پرسپولیس جشن پيروزى مى گيريم

آجورلو: جایگاه فعلی به هیچ وجه شايسته تراکتور نیست/ جمعه مقابل پرسپولیس جشن پيروزى مى گيريم

مديرعامل باشگاه تراكتورسازى پس از پيروزى تيمش مقابل استقلال خوزستان صحبت هايى در رخكتن تيم انجام داد. به گزارش نگاه ، مصطفی آجورلو پس از پیروزی تراكتورسازى مقابل استقلال خوزستان در رختکن تيمش حاضر شده و به سرخ پوشان خسته نباشید گفت‌. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در حضور بازیکنان و اعضای کادر تیم اظهار داشت: ۲ نیم‌فصل

مديرعامل باشگاه تراكتورسازى پس از پيروزى تيمش مقابل استقلال خوزستان صحبت هايى در رخكتن تيم انجام داد.

به گزارش نگاه ، مصطفی آجورلو پس از پیروزی تراكتورسازى مقابل استقلال خوزستان در رختکن تيمش حاضر شده و به سرخ پوشان خسته نباشید گفت‌.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در حضور بازیکنان و اعضای کادر تیم اظهار داشت: ۲ نیم‌فصل پنجره نقل‌و‌انتقالاتی ما بسته بود که هیچکس به ما کمکی نکرد ولی عیبی ندارد. ما خودمان تلاش می‌کنیم تا تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی افزود: امروز شما عملکرد بسیار زیبایی به نمایش گذاشتید و من از تک‌تک شما ممنونم. کادر فنی، بازیکنان و بقیه اعضای تیم برای این تیم تلاش کردید و زحمت کشیدید. اطمینان داشته باشید که اگر خودتان را باور کنید به طور حتم به جایگاه واقعی تراکتور خواهیم رسید.

آجورلو خاطرنشان کرد: فقط کافی است شما ۵،۶ برد پیاپی کسب کنید تا باور كنيد مى توانيد بهترين باشيد.  من از همه شما تشکر می کنم که دست به دست هم دادید و همگى نیم‌فصلی را سخت پشت سر گذاشتیم. همانطور که خدا وعده داده بعد هر سختی آسانی است و حالا باید دست از تلاش بر نداریم تا به پله هاى بالايى جدول برسيم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى تصریح کرد:من چند ماه است که درگیر موضوع قراردادهای مالی با اسپانسرها هستم تا شما مشکل مالی نداشته باشید و به لطف خدا تمامی مشکلات هم حل خواهد شد. فقط لازم است شما در زمین مسابقه بهترین نتایج را کسب کنید تا هواداران هم با روحیه بیشتری در طرح های اقتصادی، باشگاه را همراهی کنند.

وى يادآور شد: جایگاه فعلی تیم به هیچ وجه لایق نام تراکتورسازی نیست و نباید تراکتور در شرایط فعلی باقی بماند. ان شاءلله روز جمعه در ورزشگاه آزادی با کسب ۳ امتیاز جشن می‌گیریم و پس از‌ آن نیز آماده دیدارهای بعدی می‌شویم تا در تک‌تک بازی ها به خواسته خودمان که کسب پیروزی است برسیم و در آسیا نیز بتوانیم هواداران پرشور تراکتورسازی را راضی و خوشحال کنیم.

آجورلو تاکید کرد: همینطور به فوتبال زیبای خود ادامه دهید و مطمئن باشید مردم آذربایجان نیز همانطور که در روزهای سخت پشت شما بودند باز هم شما را همراهی خواهند کرد و با کسب نتایج درخشان سکوهای ورزشگاه نیز پر خواهد شد. ما چه در زمین مسابقه، چه در نیمکت و چه خارج از آن یک تیم هستیم و همه باید همدل باشیم. بدانید که تراکتورسازی یک تیم ریشه دار، پر هوادار و مردمی است و ما باید برای این هوادار از جان مایه بگذاریم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =