کد خبر : 23311
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

نباید عملکرد کادر پزشکی را غیر منصفانه زیر سوال برد

نباید عملکرد کادر پزشکی را غیر منصفانه زیر سوال برد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز گفت : اقدامات و عملکرد سیستم درمان در مدت زمان بحران کرونا ویروس قابل تقدیر است و هر کسی عملکرد این عزیزان را زیر سوال ببرد خیلی بی انصافی کرده است. به گزارش  نگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم امام جمعه محبوب و مردمی تبریز در

نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز گفت : اقدامات و عملکرد سیستم درمان در مدت زمان بحران کرونا ویروس قابل تقدیر است و هر کسی عملکرد این عزیزان را زیر سوال ببرد خیلی بی انصافی کرده است.

به گزارش  نگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم امام جمعه محبوب و مردمی تبریز در دیدار با رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و جمعی از  پزشکان و اساتید کمیته علمی مبارزه با کرونا ویروس   اظهار داشت : جامعه ما باید قدر دان فداکارایها و ایثار کادر درمان باشد چرا که مجاهدت های مدافعان سلامت جامعه را به سمت سلامتی و بازگشت به روزهای سلامتی سوق می دهد.

وی با اشاره به دلسوزی و تعهد پزشکان و اساتید کادر درمانی افزود: در حال حاضر بسیاری از کشورهای جهان با بحران کرونا ویروس در گیر هستند و در برخی از آنها پزشکانشان کشورشان را ترک کرده اند ولی در کشور ما کاملا فرق می کند و برخی از پزشکان مقیم خارج از کشور در این برهه از زمان به کمک تیم پزشکی و درمانی داخل کشور آمده و شبانه روز در خدمت مردم هستند.

آل هاشم ادامه داد : مردم مجاهدت‌های پزشکان و کادر درمان را فراموش نخواهد کرد و نامشان در تاریخ ماندگار خواهد بود چرا که این عزیزان مانند مدافعان وطن در جبهه مقابله با دشمن سلامتی مردم رشادت و دلیری می کنند.

نماینده ولی فقیه در تبریز با تاکید براینکه  سیستم درمان و پزشکان متعهد در۵۰ روز گذشته نشان دادند که با تمام توان در راه دفاع از سلامتی جامعه هستند خاطر نشان کرد : در سالهای قبل از انقلاب  پزشکان خارجی به خصوص از هند و سایر کشور ها در ایران خدمت می کردند و مردم دچار مشکلات جدی در بحث درمان بودند ولی امروز وجود پزشکان متعهد و متخصص ایران را بی نیاز کرده و علوم پزشکی ایران همسو با بسیاری از کشورهای پیشرفته  توسعه خوبی داشته و این مرهون حمایت نظام جمهوری اسلامی از پیشرفت علم به ویژه طب هست.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =