کد خبر : 43131
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

تحریف ذهن هواداران به سبک هوشنگ نصیرزاده/تأیید نامه باشگاه تراکتور ، توسط سازمان آتش‌نشانی تبریزدر کمتر از ۲۴ ساعت + تصویر مستندات

تحریف ذهن هواداران به سبک هوشنگ نصیرزاده/تأیید نامه باشگاه تراکتور ، توسط سازمان آتش‌نشانی تبریزدر کمتر از ۲۴ ساعت + تصویر مستندات
مدیرعامل باشگاه تراکتور در حالی یکی از دلایل تاخیر در بارگزاری اسناد مجوز حرفه‌ای این باشگاه را عدم همکاری دستگاه‌ها و تشکیلات مرتبط استانی اعلام کرده که مستندات و مدارک موجود، مغایر با اظهارات وی در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش است.

به گزارش نگاه، هوشنگ نصیرزاده شب گذشته میهمان تلفنی برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش بود. وی در پاسخ به سوال محمد میر، مجری برنامه در خصوص مشکلات مدیریتی باشگاه تراکتور و اینکه چرا این باشگاه به شکل سیستماتیک مدیریت نشده، توپ را به زمین سازمان‌ها و ادارات استانی انداخت و با فراری رو به جلو، به نوعی تقصیر مشکلات چند وقت اخیر باشگاه را گردن دیگران انداخت.
یکی از اظهارات نصیرزاده در خصوص بارگزاری اسناد مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور به درخواست ای اف سی بود که مدیرعامل باشگاه تراکتور در نظری غیرواقع، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز را مقصر تاخیر در بارگزاری این اسناد اعلام کرد.
بنا بر گفته نصیرزاده، سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز برای تایید گنجایش و موضوعات فنی و ایمنی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز محل برگزاری بازی‌های تراکتور، یک هفته این باشگاه را معطل کرده و در نهایت تایید ننموده است و همچنین دیگر دستگاه‌ها نیز با تراکتور همکاری لازم را نداشته‌اند.
در این خصوص سعید صالح‌نیا مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ما، با غیرواقع خواندن اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتور در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش، گفت: در راستای صحبت‌های دکتر نصیرزاده در برنامه شب‌های فوتبالی، جهت تنویر افکار عمومی، به اطلاع شهروندان و بخصوص هواداران فهیم و باشعور تراکتور می‌رسانم که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ، پاسخ نامه مورد اشاره ایشان را در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کارشناسان بررسی و با مهر سازمان تایید کرده است.
وی با بیان اینکه تأیید نامه درخواست باشگاه تراکتور در خصوص ورزشگاه یادگار امام ره تبریز، در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز رسیده است، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی پس از دریافت نامه در تاریخ مذکور، در کمتر از ۲۴ ساعت موارد فنی و ایمنی و موضوعات مختلف و مرتبط ورزشگاه را بررسی و تایید آن را با مهر رسمی سازمان به باشگاه تراکتور ارسال کرده که اسناد و مدارک آن همراه با مهر سازمان، تاریخ و شماره نامه موجود است.
صالح‌نیا با اشاره به اینکه نیروها و ماشین‌آلات سبک و سنگین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در همه بازی‌های خانگی تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام ره حضور می یابند، یادآور شد: نیروهای خدوم سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز در جهت تامین ایمنی ورزشگاه همواره در سرما و گرما در بازی‌های داخلی و آسیایی تیم محبوب تراکتور حاضر بوده و با افتخار برای این باشگاه و هواداران پرشور آن خدمات‌رسانی کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه موفقیت تیم فوتبال تراکتور آرزوی قلبی همه مردم تبریز و آذربایجان است، گفت: همه ما هوادار تراکتور هستیم و تا امروز هم در انجام وظایف خود در قبال این باشگاه کوتاهی نکرده‌ایم و همواره کمک حال تیم بوده‌ایم و از این به بعد هم خواهیم بود.
با توجه به اظهارات شب گذشته هوشنگ نصیرزاده در برنامه شب‌های فوتبالی و پاسخ صریح مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز که با مدارک و مستندات لازم همراه است، به نظر می‌رسد مدیرعامل باشگاه تراکتور به دنبال نتایج دور از انتظار این تیم در لیگ برتر و جام حذفی که نشأت گرفته از ضعف‌های مدیریتی این باشگاه است، به شکل غیرحرفه‌ای سعی در فرافکنی، تحریف و هدایت اذهان هواداران تراکتور به سمتی غیر از مدیریت باشگاه دارد.
بر این اساس لازم است که باشگاه تراکتور و شخص مدیرعامل باشگاه، ضمن عذرخواهی از نیرو‌های فداکار و همیشه آماده و خدوم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز که در راستای تامین ایمنی شهروندان از جان خود مایه می‌گذارند، علت ناراحتی هواداران مظلوم تراکتور و همچنین نتایج دور از انتظار این تیم را در موارد دیگری که اغلب مرتبط با ساختار و مدیریت باشگاه است، جستجو کنند و ضعف خود گردن دیگران نیندازند.

 

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − یک =