کد خبر : 23668
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

سپاه و بسیج بازوی توانمند انقلاب/ تاکید بر حفظ شان و آبروی مستمندان

سپاه و بسیج بازوی توانمند انقلاب/ تاکید بر حفظ شان و آبروی مستمندان

رزمایش کمک مومنانه

امام جمعه تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب با تشریح مفهوم مواسات، گفتمانی پیشرو در فعالیت‌های خیریه و نوع دوستانه و موجی از حرکت های جهادی را در شرایطی کلید زدند که کرونا بحران معیشتی و اقتصادی برای بخشی از جامعه را به وجود آورده است.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم ،نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در آیین آغاز توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تشریح مفهوم مواسات، گفتمانی پیشرو در فعالیت‌های خیریه و نوع دوستانه و موجی از حرکت های جهادی را در شرایطی کلید زدند که کرونا بحران معیشتی و اقتصادی برای بخشی از جامعه را به وجود آورده است و سپاه و بسیج استان نشان دادند بازوی توانمند انقلاب و مورد اعتماد و خادم مردم عزیزمان هستند.

وی با اشاره به سبقه روشن مردم ولایتمدار تبریز و آذربایجان شرقی در گرفتن دست مستمندان آبرومند، بر حفظ شان دریافت کنندگان این بسته ها تاکید کرد.

امام جمعه تبریز با اظهار امیدواری در خصوص ساماندهی حرکت‌های جهادی عنوان کرد: امیدواریم آسیب دیدگان از کرونا، تنگناهای معیشتی را پشت سر بگذارند.

وی در پایان با تقدیر از اصناف و خیرین استان خواستار تداوم همدلی و مواسات بعنوان وظیفه انسانی، دینی و انقلابی شد.

گفتنی است؛ توزیع بسته های معیشتی رزمایش کمک مومنانه و جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی با محوریت بسیج سازندگی و پایگاه های تمام محلات استان انجام می گیرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − هفت =