کد خبر : 19884
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

زیباسازی شهر با طرح‌هایی متناسب با منزلت و جایگاه تبریز

زیباسازی شهر با طرح‌هایی متناسب با منزلت و جایگاه تبریز

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت: تهیه طرح هایی متناسب با منزلت و جایگاه تبریز و شهروندان فرهیخته آن، از اولویت‌های کاری حوزه زیباسازی محسوب می‌شود. به گزارش سهند، مسعود برزگر جلالی در جلسه مدیران فضای سبز مناطق دهگانه شهرداری تبریز اظهار داشت: تبریز نیازمند اجرای طرح های متنوع در حوزه

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت: تهیه طرح هایی متناسب با منزلت و جایگاه تبریز و شهروندان فرهیخته آن، از اولویت‌های کاری حوزه زیباسازی محسوب می‌شود.

به گزارش سهند، مسعود برزگر جلالی در جلسه مدیران فضای سبز مناطق دهگانه شهرداری تبریز اظهار داشت: تبریز نیازمند اجرای طرح های متنوع در حوزه زیباسازی است.

او با اشاره به نقش سیمای شهر در ارتقای آرامش جسمی و روانی شهروندان گفت: اغتشاشات بصری و ناهماهنگی در تعیین و مکان یابی المان‌های شهری، یکی از عمده ترین عوامل ایجاد اختلال در آرامش روحی و روانی شهروندان محسوب می‌شوند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز ادامه داد: پیش از هر اقدامی باید در راستای رفع این ناهماهنگی ها و ایجاد محیط آرام بصری برای تردد شهروندان در فضاهای عمومی تلاش کنیم.

 برزگر جلالی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تدوین برنامه‌های منسجم جهت ایجاد تحولات اساسی در سیما و منظر شهرتبریز تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد طرح های ویژه نوروز در اسرع وقت توسط مدیران زیباسازی مناطق آماده و به این سازمان ارائه شود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =