کد خبر : 42934
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

بازآفرینی شهری با اجرای پروژه مشارکتی راسته کوچه در تبریز

بازآفرینی شهری با اجرای پروژه مشارکتی راسته کوچه در تبریز
طی برنامه ای شهردار منطقه ۸ و مدیرعامل سازمان عمران از پروژه مشارکتی راسته کوچه بازدید به عمل اورده و در خصوص رفع مشکلات اجرایی و فعال سازی این پروژه تبادل نظر کردند.

به گزارش نگاه، در این بازدید میدانی، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ تبریز با اشاره به وجود پتانسیل بالای بافت مرکزی شهر تبریز برای اجرای پروژه های خدماتی و گردشگری گفت: خوشبختانه تعامل خوبی با سازمان عمران داریم و تلاش داریم بزودی شاهد آغاز پروژه مشارکتی راسته کوچه در بافت تاریخی فرهنگی تبریز باشیم.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه هشت تبریز چندین پروژه شهری جهت اجرا مد نظر دارد که پروژه مشارکتی راسته کوچه یکی از آنهاست و امیدواریم با مشارکت سازمان عمران و شهرداری منطقه ۸ آن را به نحو احسن  اجرائی کرده و با اجرا و اتمام این پروژه، شاهد باز آفرینی شهری در محدوده مرکزی شهر باشیم.

در ادامه مدیرعامل سازمان عمران، اعلام آمادگی این سازمان را برای اجرای پروژه های مختلف عمرانی و بازآفرینی شهری در محدوده شهرداری منطقه ۸ اعلام کرد.

پروژه مشارکتی راسته کوچه در زمینی به متراژ ۲۷۰۰ متر مربع و با کاربری مسکونی و در سه طبقه سازه ای شامل طبقات زیر زمین، همکف و طبقه اول احداث خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =