کد خبر : 9090
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

بیگی : زورمان به روحانی نمی‌رسد، نتوانستیم او را در مجلس حاضر کنیم

بیگی : زورمان به روحانی نمی‌رسد، نتوانستیم او را در مجلس حاضر کنیم

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ۸ ماه به انحاء مختلف طرح سوال از رئیس‌جمهور را به امضاء رساندیم اما در دقیقه ۹۰ عده‌ای از نمایندگان با دولت معامله کردند و منصرف شدند. احمدعلیرضا بیگی در یک گفت‌وگو  با بیان اینکه دلار ۸ هزار تومانی چرخ زندگی مردم را تعطیل می‌کند، ابراز داشت:

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ۸ ماه به انحاء مختلف طرح سوال از رئیس‌جمهور را به امضاء رساندیم اما در دقیقه ۹۰ عده‌ای از نمایندگان با دولت معامله کردند و منصرف شدند.

احمدعلیرضا بیگی در یک گفت‌وگو  با بیان اینکه دلار ۸ هزار تومانی چرخ زندگی مردم را تعطیل می‌کند، ابراز داشت: ارزهای دولتی به چه کسانی تخصیص یافت؟ ما وزیر ارتباطات را به‌خاطر شفافیت تحسین کردیم اما از وزیر صنعت پرسیدیم چه ضرورتی داشت که برای موبایل و کتری جوش مقدار زیادی ارز دولتی تخصیص دهید؟

وی افزود: اینکه عده‌ای علی‌رغم خرید محصولات وارداتی با دلار ۴ هزار تومانی آن را به قیمت دلار ۸ هزار تومانی به دست مردم می‌رسانند نشان از ضعف مدیریت و برنامه‌ریزی در هدایت مملکت و حضور افراد نالایق و بی‌کفایت است!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، فرار اکثریت وکلای ملت از شفافیت را مایه‌ی شرمساری خواند و تصریح کرد: آنانکه اصرار داشتند به الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو رأی مثبت دهند، بر مخفی بودن آراء تاکید داشتند.

وی خاطرنشان ساخت: با چنین نمایندگانی ما در طول ۸ ماه اخیر و علی‌رغم طرح سوال‌های متعدد از رئیس‌جمهور، تاکنون نتوانسته‌ایم آقای روحانی را در مجلس شورای اسلامی حاضر کنیم؛ شما دیدید که در رابطه با بحران ارزی و اقتصادی قدرت ما نرسید رئیس جمهور را به صحن علنی بیاوریم چراکه بعضی‌ها از دولت مطالبه کردند و امضاهایشان را پس گرفتند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 11 =