کد خبر : 4863
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۳۰

اعزام ۵۴۰ نفر به زیارت خانه خدا از آذربایجان شرقی

اعزام ۵۴۰ نفر به زیارت خانه خدا از آذربایجان شرقی

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی با اعلام اینکه روز گذشته اعزام زائران خانه خدا از این استان آغاز شد، گفت: در روز نخست و در قالب ۲ پرواز ۵۴۰ زائر راهی شدند. به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، امیر روحی ملکی گفت: نخستین پرواز ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه روز گذشته با

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی با اعلام اینکه روز گذشته اعزام زائران خانه خدا از این استان آغاز شد، گفت: در روز نخست و در قالب ۲ پرواز ۵۴۰ زائر راهی شدند.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، امیر روحی ملکی گفت: نخستین پرواز ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه روز گذشته با ۲۸۰ زائر و دومین پرواز ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به شهر مدینه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این پروازها توسط هواپیمایی سعودی انجام شد، گفت: روز گذشته یکی از ثبت نام کننده های استان به علت مشکل جسمی و با نظر پزشکی از اعزام انصراف داد.
روحی ملکی با اشاره به اینکه به علت زمان بر بودن صدور روادید در چنین شرایطی امکان جایگزینی وجود ندارد، گفت: امسال ۳۱۰۰ نفر زائر از آذربایجان شرقی در قالب ۲۲ کاروان با ۱۲ پرواز در ۸ روز به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

وی گفت: هر کاروان ۸۵ تا ۱۱۵ نفره زائران خانه خدا را ۴ نفر شامل روحانی، مدیر، معاون مدیر و پذیرایی کننده با عنوان خدمه کاروان همراهی می کند.

روحی ملکی با اشاره به اینکه اعزام کاروان حجاج آذربایجان شرقی تا ۱۶ مرداد ادامه خواهد داشت، گفت: پروازهای برگشت حجاج استان هم از ۱۵ تا ۱۸ شهریور انجام می شود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 15 =