کد خبر : 21352
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

۶۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است

۶۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۰ درصد از مدارس استان (۱۴ هزار از ۲۴ هزار کلاس) نیازمند تخریب و بازسازی است. به گزارش سهند به نقل از مهر، محمد نجفی در جریان آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در روستای افضل بخش کندوان میانه از آسیب جزئی ۱۵۰ مدرسه در

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۰ درصد از مدارس استان (۱۴ هزار از ۲۴ هزار کلاس) نیازمند تخریب و بازسازی است.

به گزارش سهند به نقل از مهر، محمد نجفی در جریان آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در روستای افضل بخش کندوان میانه از آسیب جزئی ۱۵۰ مدرسه در زلزله اخیر استان خبرداد و گفت: این مدارس نیازمند تعمیر و مرمت هستند.
وی با بیان اینکه ۱۰۰ پروژه در حال اجرا نیازمند مشارکت مردمی و خیرین است که در این راستا خیرین ۱۰۰ میلیارد تومان کمک کرده‌اند افزود: استان آذربایجان شرقی در جذب کمک‌های مردمی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
محمدرضا مشایخی فرماندار شهرستان میانه هم با قدردانی از مشارکت مردم و خیرین و حضور مستمر آنها در حوزه‌های مختلف بویژه امر مدرسه سازی اضافه کرد: در موقعیت کنونی نیاز است تا خیرین حضوری پررنگ‌تر داشته باشند.
وی اضافه کرد: هر چند حل مشکلات و ارائه خدمات به مردم بویژه در روستاها وظیفه حاکمیت است و ما افتخار می‌کنیم که در سایه این نظام توانسته‌ایم خدمات ارتقا یافته به مردم ارائه کرده و شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم اما با توجه به وضعیت اعتبارات در کشور نباید فقط منتظر اعتبارات از سوی دولت بود، بلکه استفاده از مشارکت مردم و خیرین راه مناسب فعلی و نزدیک برای حل مسائل و رفع نیازهای روستاییان است.
مشایخی با بیان مشارکت خیرین در بخش‌های مختلف از جمله، آب، راه و مدرسه سازی که یکی از امور لازم و مهم برای توسعه فضاهای آموزشی در جهت آموزش عمومی است، گفت: توسعه فضاهای آموزشی نیازمند بازسازی و مقاوم سازی بوده و مشارکت بیش از پیش خیرین را می‌طلبد.
کلنگ نوزدهمین مدرسه خیرساز منطقه کندوان در روستای افضل با هزینه افزون بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بر زمین زده شد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 20 =