کد خبر : 1018
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۴۵

۴ گزینه جدی برای هدایت ماشین سازی / هیات مدیره شرایط ماشین سازی را زیر نظر دارد

۴ گزینه جدی برای هدایت ماشین سازی / هیات مدیره شرایط ماشین سازی را زیر نظر دارد

عضو هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: هیات مدیره این باشگاه کاملا شرایط این تیم را در نظر داشته و نهایت دقت برای بهترین انتخاب برای هدایت این تیم را می کند. به گزارش نگاه به نقل از فارس، علیرضا رحیمی اظهار داشت: صبح امروز جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز برگزار شده و ادامه

عضو هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: هیات مدیره این باشگاه کاملا شرایط این تیم را در نظر داشته و نهایت دقت برای بهترین انتخاب برای هدایت این تیم را می کند.

به گزارش نگاه به نقل از فارس، علیرضا رحیمی اظهار داشت: صبح امروز جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز برگزار شده و ادامه جلسه و معرفی سرمربی این تیم به فردا موکول گردید.

وی گفت: در جلسه امروز نتیجه مذاکرات با مربیان خارجی را که توسط دکتر نیکو خصلت انجام شده بود و همچنین مربیان داخلی که توسط دکتر سهرابی مدیر باشگاه انجام پذیرفته، برای اعضای هیات مدیره ارائه گردید و بعد از بحث و گفت و گو تصمیم بر این شد که بعد از بررسی های بیشتر نتیجه در جلسه فردا اعلام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز از ۴ گزینه اصلی این باشگاه نامبرده و گفت: فرهاد کاظمی، ستار همدانی، یحیی گل محمدی و تونی اولیویرا شانس بیشتری برای هدایت تیم ماشین سازی تبریز دارند.

رحیمی تصریح کرد: البته هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز به توانایی ها رودلفو که از مربیان فعلی ماشین سازی است اعتقاد داشته و حسین خطیبی نیز از مربیان بومی بادانش و زحمتکش تیم ماشین سازی است.

وی افزود: هیات مدیره باشگاه ماشین سازی به دقت وضعیت این تیم را رصد کرده و دیروز نیکوخصلت به نمایندگی از هیات مدیره در تمرین تیم حضور یافته و دو ساعت نیز با کاپیتان تیم جلسه ای را برگزار کرده بود.

علی رضا رحیمی تاکید کرد: نهایت تلاش و دقت هیات مدیره بهترین انتخاب برای تیم ماشین سازی است تا وضعیت این تیم در لیگ برتر سامان یافته و این تیم از خطر سقوط رهایی و با جایگاه شایسته لیگ را به اتمام رساند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 19 =