کد خبر : 4779
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۱۶

یک تیر و دو نشان برای یاران بی‌غم در راند چهارم/ مس مقاومت می‌طلبد!

یک تیر و دو نشان برای یاران بی‌غم در راند چهارم/ مس مقاومت می‌طلبد!

ر هفته چهارم لیگ برتر فوتسال، تیم مس سونگون ورزقان درحالی به مصاف میزبانش مقاومت قرچک می‌رود که امیدوار است تا با دشت چهارمین برد متوالی خود به صدر جدول مسابقات صعود کند. هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا سه‌شنبه با برگزاری ۶ دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشورمان به پایان می‌رسد که طبق برنامه در

ر هفته چهارم لیگ برتر فوتسال، تیم مس سونگون ورزقان درحالی به مصاف میزبانش مقاومت قرچک می‌رود که امیدوار است تا با دشت چهارمین برد متوالی خود به صدر جدول مسابقات صعود کند.

هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا سه‌شنبه با برگزاری ۶ دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشورمان به پایان می‌رسد که طبق برنامه در یکی از این بازی‌ها تیم رده دومی مس سونگون ورزقان در قرچک برابر مقاومت این شهر صف‌آرایی خواهد کرد.

شاگردان بی‌غم در تیم مس سونگون شروع مقتدارنه‌ای در فصل جدید این رقابت‌ها داشته‌اند بطوریکه در ۳ بازی قبلی خود حریفان را از دم تیغ گذرانده و تمامی امتیازات را به حساب‌شان واریز کردند و حال به دنبال چهارمین برد متوالی خود هستند.

لاله‌های نارنجی همچنین با توجه به توقف گیتی‌پسند مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار این هفته که در خانه شهروند ساری با تساوی ۳ بر ۳ رقم خورد، امیدوارند تا با کسب برتری در بازی فردا به صدر جدول مسابقات صعود کنند.

در طرف دیگر میدان، مقاومت قرچک به عنوان میزبان مسابقه، با وجود اینکه از تیم‌های تازه وارد لیگ برتر فوتسال است اما همچون رقیب خود شروعی موفقی داشته و توانسته است نتایج خوبی کسب کند.

این تیم در هفته نخست مثل بسیاری از تیم‌ها به دلیل لغو بازی‌اش به استراحت پرداخت اما در ۲ دیدار بعدی خود صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده و در حال حاضر با ۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

با این تفاسیر، مقاومت قرچک و مس سونگون ورزقان که تا به اینجای کار جزو تیم‌های بدون باخت فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال محسوب می‌شوند، در این هفته برای تداوم روند خوب خود برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

گفتنی است دیدار دو تیم با قضاوت گروه داوری وحید عرض پیما، میلاد امیری، فرزین صالح و مهدی کرد برگزار می‌شود. ضمن اینکه بهمن غفاری نیز به عنوان ناظر مسابقه انتخاب شده است.

برنامه دیدارهای باقی مانده هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه – ساعت ۱۸

* پارسیان شهر قدس – لبنیات ارژن شیراز
* آتلیه طهران قم – فرش آرا مشهد
* تاسیسات دریایی تهران – مقاومت البرز
* مقاومت قرچک – مس سونگون ورزقان
* آذرخش بندرعباس – هیت فوتبال قم
* شهرداری ساوه – شرکت ملی حفاری

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =