کد خبر : 38867
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ برای نیم قرن آینده موثر خواهد بود

همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ برای نیم قرن آینده موثر خواهد بود
شهردار تبریز گفت: برگزاری هرچه با شکوه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ علاوه بر جذب سرمایه گذار می تواند باعث جهش توسعه این شهر در نیم قرن آینده شود.

به گزارش نگاه، یعقوب هوشیار در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری تبریز اظهار کرد: نگاه ما به همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ صرفا اقتصادی نیست چرا که این همایش در حوزه های مختلف، منجر به رشد قابل توجه و جهش در مسیر توسعه مدیریت شهری خواهد شد.

وی با بیان اینکه حجم کاری زیادی در خصوص همایش وجود دارد و باید در مدت زمان باقیمانده، برنامه ریزی ها و اقدامات شتاب گیرد، تصریح کرد: تمامی تلاش مدیریت شهری برگزاری باشکوه این همایش در شان و منزلت شهر تبریز است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه این همایش با حضور میهمانان و سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار می شود افزود: تمرکز مدیریت شهری در خصوص این همایش جذب حداکثری سرمایه گذاری ایرانیان خارج‌ از کشور است.

وی خاطر نشان کرد: تبریز ظرفیت های سرمایه گذاری متعددی دارد و مدیران ملزم اند به فراخور حوزه کاری خود، بسته های سرمایه گذاری را با دقت هرچه تمام تدوین و ارائه کنند.

هوشیار در ارتباط با اسپانسرهای همایش، خاطر نشان کرد: مذاکراتی با یکی از بانک های مطرح کشور انجام شده تا در برگزاری این همایش بین المللی مشارکت داشته باشد.

وی اظهار کرد: نمایشگاه و غرفه هایی نیز همزمان با برگزاری همایش بر پا می شود تا برندهای معروف تبریز در حوزه های مختلفی همچون فرش و کفش، صنایع غذایی و… به میهمانان معرفی شود.

گفتنی است، همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز، ۲۴ و ۲۵ مهر امسال برگزار می‌شود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − سه =