کد خبر : 1187
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۴۴

یادگیری زبان‌های بین المللی لازمه معرفی تبریز ۲۰۱۸ در سطح جهانی/ از طرح‌های خلاق و نو استقبال می‌کنیم

یادگیری زبان‌های بین المللی لازمه معرفی تبریز ۲۰۱۸ در سطح جهانی/ از طرح‌های خلاق و نو استقبال می‌کنیم

آبدار تصریح کرد: برای معرفی تبریز ۲۰۱۸ در سطح بین‌المللی باید دانشجویان عرصه گردشگری به زبان‌های خارجی مسلط باشند. به گزارش نگاه ، مرتضی آبدار در جمع دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز با اشاره به طرح تبریز ۲۰۱۸ اظهار داشت: دانشجویان جهانگردی و گردشگری باید به سمتی حرکت کنند که آموخته‌‌های خود را به صورت علمی

آبدار تصریح کرد: برای معرفی تبریز ۲۰۱۸ در سطح بین‌المللی باید دانشجویان عرصه گردشگری به زبان‌های خارجی مسلط باشند.

به گزارش نگاه ، مرتضی آبدار در جمع دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز با اشاره به طرح تبریز ۲۰۱۸ اظهار داشت: دانشجویان جهانگردی و گردشگری باید به سمتی حرکت کنند که آموخته‌‌های خود را به صورت علمی در ساختار اجرایی پیاده سازی نمایند.

وی ادامه داد: این اتفاق مهم باید برای توسعه صنعت و گردشگری استان باید به دست شما دانشجویان این حوزه رقم بخورد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حضور فکرهای خلاق و نو در این زمینه به ما کمک می‌کند، ابراز کرد: نیاز حال حاضر استان و به خصوص تبریز گذر از رفتارهای سنتی به سوی استانداردها برای تحقق توسعه گردشگری است که این امر حضور فعال فکرهای خلاق و نو را می‌طلبد.

وی خاطرنشان ساخت: دانشجویان این رشته باید در عرصه گردشگری با یادگیری زبان‌های بین‌المللی در ایجاد ارتباط طبق دانش‌های روز، به منظور معرفی تبریز در سطح جهانی توانمندتر حرکت کنند.

آبدار بیان دلشت: طی هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه تبریز نیز، این دانشگاه در مسیر معرفی تبریز ۲۰۱۸، با برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی و بین‌المللی حضور فعال خواهد داشت.

آبدار با اعلام اینکه دانشجویان ما باید به یک نگاه درست و دقیق در حوزه گردشگری دست یابند، تاکید کرد: دانشجویان رشته گردشگری برای عملی کردن آموخته‌های خود، در قالب دوره‌‌های کارآموزی باید در محیط‌‌های اجرایی نظیر موسسات گردشگری قرار گیرند تا از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و اقدامات این حوزه باشند.

وی افزود: این اداره کل در راستای رونق صنعت گردشگری استان و تبریز ۲۰۱۸ از تمام طرح‌های خلاق و نو استقبال می‌کند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + نوزده =